Renderingar från Sam & Max

Robot
Inaktiv
Renderingar från Sam & Max

WOW!

Men varför episoder? Mark Rein har ju rätt!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Flakmonkey

Sammantaget får de ut mer stålars på det sättet? Förhoppningsvis kommer man kunna köpa allt i ett paket senare... hoppas iaf jag på

Medlem

Har inga stora förhoppningar på spel som är uppdelade i episoder.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Har inga stora förhoppningar på spel som är uppdelade i episoder.

Inget fel på HL2 episode 1 iaf :).

Spelade aldrig orginalet men det här ser ut som glatt barnspel. Säkert kul för de yngre...

Flakmonkey

barnspel? hehe, jag skulle vilja se ett barn som klarar av Sam & Max... och tror inte barn skulle uppskatta den skruvade humorn... sam & max är nog vuxnare än de flesta spel, även barn kan ju uppskatta action och våld men de har svårare att förstå sjuk humor och knepiga pussel ^^

Medlem

Nej, det är verkligen inget spel för barn det här
I varje fall inte om det är stöpt i samma form som originalet var.

Även jag är skeptisk till det här med att dela upp det i episoder, men vem vet - det kanske kan bli bra det också? Inte för att jag är så vidare värst hoppfull, fast då har jag å andra sidan svårt att bli besviken.

Inaktiv

usch, dom flesta bilderna fick mig önska dom använde pixlar igen.

Medlem

Episoder är skit. Tänk er serien LOST, man känner att när en episod är slut så får man inte veta det man behöver veta och det leder till frustration. Samma sak kan det vara med episodspel, FRUSTRERANDE!

Medlem

Episoder funkar om dem planerar i förväg och ser till att episoderna släpps ofta. Inte med typ 6 månaders mellanrum.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser gött ut!

1
Skriv svar