Demoversion av UT2007 bekräftad

Robot
Medlem
Demoversion av UT2007 bekräftad

Då kan man ju pröva datorns prestanda vs. spelet, skönt och höra.

Sedan kanske det är tillräckligt mycket nytt för att jag ska få en chans och dänga till någon ut2k4 nörd


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Hoppas dom tillåter demo-användare att spela med dom som har hela spelet igen.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Hoppas dom tillåter demo-användare att spela med dom som har hela spelet igen.

Ja det vore kanon

Och man ser fram emot detta demot även om jag tröttnade på UT flera år sedan. Mest nyfiken på dess spelmotor just nu. (Men jag kan inte förneka att det är roligt spel)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag håller med SgtKelly Jag tröttnade också på spelet för många år sen men nu så kommer den med en helt ny underbart vacker spelmotor Då kommer jag röja loss på internet igen

Medlem

omg, omg, omg - när? Nu?
Ge mig, ge mig, ge mig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Datorer över hela världen kommer dö...

Medlem

Kan de inte ge oss ett litet datum :/

Medlem

Give us teh demo!

Flakmonkey
Skrivet av Eazy:

Give us teh demo!

In two weeks!

Det här kom väl inte som någon större överraskning. Att Epic inte skulle släppa ett demo vore som att macdonalds skulle sluta göra snabbmat... Det är vad de gör helt enkelt. Eller demo och demo, fungerar ju lika mycket som betatest, brukar visserligen inte vara så mycket buggar, men ändringar till vapenbalans å sådant fixas alltid till med hjälp av feedback från demoversionen...

Nu gäller det bara att få ihop pengar så att man kan köpa en ny dator när demot släpps ^^

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Eazy:

Give us teh demo!

In two weeks!

Det här kom väl inte som någon större överraskning. Att Epic inte skulle släppa ett demo vore som att macdonalds skulle sluta göra snabbmat... Det är vad de gör helt enkelt. Eller demo och demo, fungerar ju lika mycket som betatest, brukar visserligen inte vara så mycket buggar, men ändringar till vapenbalans å sådant fixas alltid till med hjälp av feedback från demoversionen...

Nu gäller det bara att få ihop pengar så att man kan köpa en ny dator när demot släpps ^^

In two weeks?


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

trevligt :). Vi får nog inte se demon innan jul i all fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Moscow:

Give us teh demo!

Internt skämt för UT-fans Var när de skulle släppa demot till UT2003 så skapades det en massa "Give us teh demo"-trådar... och sen så sa Mark Rein i någon intervju att demo skulle komma "In two weeks"... så blev nu inte fallet utan det tog ett par månader till iirc ^^

Medlem

bild borttagen


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nödvändigt att annonca det redan nu.... det är väl nästan ett år tills spelet ska släppas och demot kommer inte före skiten är nästan klart.... som vanligt.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Nödvändigt att annonca det redan nu.... det är väl nästan ett år tills spelet ska släppas och demot kommer inte före skiten är nästan klart.... som vanligt.

Känner lite likadant... Håll käften tills det finns något att orda om, det enda de gör är att reta upp de som väntar.

Stalker, gears of war osv... hur länge sedan var det man såg dessa första gången? Comming soon?

gears of war skulle inte komma till pc va? Fan vad jag känner mig lurad... jag har onanerat till dessa screens i fan 3 år känns det som... jag vill inte spela FPS på en konsoll, hellre dör jag.

(Kan man ha tangentbord till xbox360?)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Flakmonkey

hur kan du ha onanerat till screensen utan att veta att det inte är ett FPS?

Medlem
Skrivet av Nosnos:

hur kan du ha onanerat till screensen utan att veta att det inte är ett FPS?

Fan, vänta lite nu...

-Hur kan jag ha onanerat utan att veta att det inte är ett FPS. Dvs, jag visste inte att det var ett FPS men onanerade ändå och/eller jag trodde att det var en fps men det är det inte och jag har onanerat i onödan... eller... vad menar du?

Jag tyckte bilderna och filmerna på dessa varelser från en då "odöpt" framtida release. Unreal3 motor låg i fokus då inte huruvida det var ett konsollspel eller PC-lir...:D


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Flakmonkey

Menade att om du blev så upphetsad av spelet att du onanerade till det så borde du veta att det inte är ett FPS. Är ett TPS, fast ändå inte då kameran sitter precis ovanför axeln på gubben, så det är inte tredjeperson som i Tomb Raider precis

Medlem
Medlem

Säkert hög fokus på spelkänsla i denna titel ...

mapsen man fått se på filmer har sugit snase, och det kommer säkert spelet i stort också göra. Det tror jag.

MEN JÄKLAR VAD SNYGGT DET ÄR !!111

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Menade att om du blev så upphetsad av spelet att du onanerade till det så borde du veta att det inte är ett FPS. Är ett TPS, fast ändå inte då kameran sitter precis ovanför axeln på gubben, så det är inte tredjeperson som i Tomb Raider precis

(Ja, men då fattar jag!)

Nej, nej - det fanns ju inte ens namn när man först hittade screensen. Jag förutsatte att det skulle blir en slags UT-pangare med fantasy twist istället för rymden... Jag har dock trott att gears of war är en fps till du upplyste mig nu. Jag kan ju skjuta in att jag slutat kolla sedan jag fick veta att det inte skulle komma till PC...

Nosnos, har inte du helvarvslåda? (xbox360) Kan man nyttja tangentbord till den? Man är ju lite sugen på att spela i 720p...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Flakmonkey

Nej du kan inte lira med tangentbord och mus till 360... du kan det till PS3 dock

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Nosnos, har inte du helvarvslåda? (xbox360) Kan man nyttja tangentbord till den? Man är ju lite sugen på att spela i 720p...

Spelar man PC-spel på en halvhyfsad maskin nu för tiden så spelar man förmodligen i 768p*, eller 1024p*, och har gjort det i ett antal år. Själv spelar jag i 1200p* på min PC, och min 360 i 720p-upplösning känns väldigt tam i jämförelse..

* = Löst resonerat, då dessa förmodligen inte är officiella standarder. Påpekar bara att trots att den här högdefinitionshypen är ny för konsoler, så har ju vi PC-spelare upplevt den i åratal redan.

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av CastorFiber:

Nosnos, har inte du helvarvslåda? (xbox360) Kan man nyttja tangentbord till den? Man är ju lite sugen på att spela i 720p...

Spelar man PC-spel på en halvhyfsad maskin nu för tiden så spelar man förmodligen i 768p*, eller 1024p*, och har gjort det i ett antal år. Själv spelar jag i 1200p* på min PC, och min 360 i 720p-upplösning känns väldigt tam i jämförelse..

* = Löst resonerat, då dessa förmodligen inte är officiella standarder. Påpekar bara att trots att den här högdefinitionshypen är ny för konsoler, så har ju vi PC-spelare upplevt den i åratal redan.

Jag förstår vad du menar även om det är första gången jag ser någon prata om HD-upplösningarna i samband med datorer... Pucken är ju att man vill spela på sin större LCD-tv. Vad har du för tv inkopplat till xboxen?

Nosnos - ps3 kostar ju mer än en ny dator så det går nog bort... 6500:- såg jag... höll på att svimma.:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

CastorFiber din gamla UT grajndare har dom lagt ner GOS servern?

Flakmonkey
Skrivet av CastorFiber:

Jag förstår vad du menar även om det är första gången jag ser någon prata om HD-upplösningarna i samband med datorer... Pucken är ju att man vill spela på sin större LCD-tv. Vad har du för tv inkopplat till xboxen?

Nosnos - ps3 kostar ju mer än en ny dator så det går nog bort... 6500:- såg jag... höll på att svimma.:)

Mer än en ny dator? en ny dator för mig kommer nog kosta runt en 14 000 om man ska he en som håller ett tag... det får man alla tre konsoler för, så det har jag prioriterat Vem vet, kanske blir till att lira UT2007 på PS3 också, med mus och tangentbord lär ju det funkar det också ^^

Medlem
Skrivet av Gibbs:

CastorFiber din gamla UT grajndare har dom lagt ner GOS servern?

Grajndare!
Jag tror faktisk den är nedlagt sedan en tid tillbaka... den stod i något hörn på KTH i södertälje till de byggde om eller uppgraderade. Killen som jobbade där slutade för flera år sedan (Jokke)...

Brukade du spela där eller? Vad hade du för nick?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Ja min kusin sa nåt om det. Fan ja slutade lira där för hundra år sen typ. Körde lite olika nick. MaxPower aka [LOS]Tracy

Det va riktigt bra på den gamla goda tiden, nu blir det mest Assault alt Onslaught i UT2k4

12
Skriv svar