Demoversion av UT2007 bekräftad

Medlem
Skrivet av Gibbs:

Ja min kusin sa nåt om det. Fan ja slutade lira där för hundra år sen typ. Körde lite olika nick. MaxPower aka [LOS]Tracy

Det va riktigt bra på den gamla goda tiden, nu blir det mest Assault alt Onslaught i UT2k4

Ha, jag kommer ihåg dig både som max power och som LOSer Kusinen en annan LoS eller?
Jag spelade egentligen inte ut2k4, det var mest de andra du vet... -abc- som vi gick ihop med.

Ah, det var tider det. Kanske blir en ny ut2k7-server nu - jag är riktigt sugen vill jag lova. Jag i princip bodde på de där servrarna förr...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Flakmonkey

-abc-... var ju på ABC-lan i uppsala 2004 vi tog storslam och vann en hel del godis

Medlem

GOS-servrarna var underbara 2002-2003. Sen blev klientelet där otroligt egoistiska så jag blev bara förbannad när jag spelade där.
Hoppas vi möts igen castor på en server med trevlig spelare och att UT2007 ger samma härliga känsla som UT99 gav.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv

Ja det vore riktigt kul!

Medlem
Skrivet av Nosnos:

-abc-... var ju på ABC-lan i uppsala 2004 vi tog storslam och vann en hel del godis

Haha, jasså? Jag har varit där en gång eller två också... Kanske samtidigt då? (bildbevis finns på hemsidan) Vad spelade du under för nick?

Cleor - Det var lite gängbildning där ett tag och jag tror att många blev lite väl bekanta med varandra - vi var säkert 50 "missbrukare" som spenderade MYCKET tid på dessa servrar då tär det nog lite ibland... det var mycket prestige inblandat ett tag, att förlora var som att dö en smula. Jag har mest bra minnen dock.

Jag hittade unrealeditorn efter ett tag och började göra maps istället för att spela... jag gjorde massor, eller snarare började på massor men avslutade aldrig något... jag hade en tre maps eller så på vår server som jag gjort... CTF-maps.

När ut2k3/4 kom så spelade jag kanske 20% av tiden... resten satt jag med unrealeditorn. Sedan skaffade jag 3dsmax för att kunna göra egna modeller och då tog det intresset över... Jag kan inte lova att jag kan hålla mig ifrån Editorn nästa spel men mycket spelande LÄR det bli.

Fan, det vore roligt att hitta de där mapsen igen... fan vad jag slet med dem. Någon som minns dem från .se?

CTF-Alien (rostig rymdbas med lowgrav)
CTF-Redrum (Jättemap med pojkrum, hall och kontor jmfr 3bedrooms)
CTF-Religion (två kyrkor mot varandra, snipergevär i tornen, avloppstunnlar osv)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Flakmonkey

s3xy|Nosnos... var där med klanen ^^

http://clanabc.org/modules.php?set_albumName=bbqlan04&op=modl...

Riktigt skoj att göra maps, gjorde ett par till UT2003, men jag har på tok för lite tid och artistisk talang för att kunna göra snygga maps... men en av dem användes i några TDM-cup på clanbase faktiskt

http://www.unrealplayground.com/mapper.php?id=2089

Medlem
Skrivet av Nosnos:

s3xy|Nosnos... var där med klanen ^^

http://clanabc.org/modules.php?set_albumName=bbqlan04&op=modl...

Riktigt skoj att göra maps, gjorde ett par till UT2003, men jag har på tok för lite tid och artistisk talang för att kunna göra snygga maps... men en av dem användes i några TDM-cup på clanbase faktiskt

http://www.unrealplayground.com/mapper.php?id=2089

Jag tycker jag känner igen CTF-solitude, inte på screenen men namnet. Hade vi den på servern någon gång? Vem är du på bilderna? Jag fanns med på en typ i bakgrunden...

Här är en av de halvfärdiga mapsen jag nämnde... man kan säga att jag använde Ued som 3d-app...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag förstår vad du menar även om det är första gången jag ser någon prata om HD-upplösningarna i samband med datorer... Pucken är ju att man vill spela på sin större LCD-tv. Vad har du för tv inkopplat till xboxen?

Har kopplat in boxen på en sån här makapär, som fungerar som en slags HDTV/datormonitor-hybrid då den har alla önskvärda ingångar. Förstår dock ditt resonemang att man gärna vill spela på en stor skärm, men personligen så duger 24" fint. Skön fåtölj och fötterna på skrivbordet och kontrollen i händerna. Bra lösning när man är trångbodd

12
Skriv svar