GTA:Speed

Medlem
GTA:Speed

Har fixat en ny dator så tänkte, Hey jag tar och Testar GTA:San Andreas för det är kul att röja på lite och köra runt i den stora staden.. När jag kom in i spelet så gick allting tok Speedat. Bilar som krockades från höger till vänster, Homies som sköt på varandra och på mig snabbare än ljuset. Köra bil gick det knappt så man fick springa på Motorvägen för att ta sig fram.. Sedan upptäckte man en annan sak det är inte bara att bilar och människor speedas på utan det är också Gubbens muskler och mat begär som man måste tänka på.. Så det slutade med att min gubbe svalt ihjäl när han blev jagad av poliser i 10.000km i timmen.

Vet inte om problemt är för jag har en Athlon Processor eller om det är installtionen som gick fel.. Men hur som helst Det var fan speedat roligt satt och skrattade i flera minuter när bilar körde på varandra och det blev stoora Seriekrockar. Nu känns SA Mindblowing och roligare än något spel på länge.

Sökte på speed hittade dessa.

#blogg

Medlem
GTA:Speed

Ställ in så att bara en processor jobbar med spelet så ska det gå bra sen.

Skicka ett pm om du inte vet hur man gör.

Medlem

Fixade sig.. Efter jag skulle visa det för en kompis då gick allting som vanligt igen.. Det är typiskt.

Inaktiv

Om har amd x2 så installera dual core optimizer

och lägg ion detta i registret

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Begränsning]
"erfEnablePackageIdle"=dword:00000000

Medlem

ska man kunna öppna programmet sedan, eller är det igång hela tiden nu?

Inaktiv

Dual-Core Optimizer är alltid igång, den ska fixa lite små problem med Dual-Core processorer.

Medlem

Tackar så mycket, hjälpte till rätt bra det där programmet.

Inaktiv
1
Skriv svar