Nya bilder på Bioshock

Inaktiv

Visuellt underbart och helt i min smak.

Medlem

Jag tyckte det såg hur bra ut som helst... Fullt tillräckligt för att kunna förmedla en snygg och bra atmosfär.


signatur
Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Word.

Har sett "word" i ett antal poster nu men enbart på detta forumet...kan någon förklara? (jaja..ORD..men i vilket sammanhang använder ni detta)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Flakmonkey
Skrivet av Ankh:
Skrivet av CastorFiber:

Word.

Har sett "word" i ett antal poster nu men enbart på detta forumet...kan någon förklara? (jaja..ORD..men i vilket sammanhang använder ni detta)

Vet inte om du var ironisk där men iaf:
word = jag håller med

Jh
Medlem

härligt härligt.. hoppas det släpps inom en snar framtid


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av CastorFiber:

Word.

Har sett "word" i ett antal poster nu men enbart på detta forumet...kan någon förklara? (jaja..ORD..men i vilket sammanhang använder ni detta)

Vet inte om du var ironisk där men iaf:
word = jag håller med

Nope, det var fullt allvar. Umm...ok, ser inget samband med word och "jag håller med" men jag antar att det är som du säger
tack


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Vila i frid
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Ankh:

Har sett "word" i ett antal poster nu men enbart på detta forumet...kan någon förklara? (jaja..ORD..men i vilket sammanhang använder ni detta)

Vet inte om du var ironisk där men iaf:
word = jag håller med

Nope, det var fullt allvar. Umm...ok, ser inget samband med word och "jag håller med" men jag antar att det är som du säger
tack

Lite off topic men men;
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=word


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av CastorFiber:

Word.

Har sett "word" i ett antal poster nu men enbart på detta forumet...kan någon förklara? (jaja..ORD..men i vilket sammanhang använder ni detta)

Vet inte om du var ironisk där men iaf:
word = jag håller med

word.

(dvs, jag instämmer, jag håller med)

Maxx, fan vilken skön sida.

Citat:

person 1: Not everyone in this pad is a biznatch.
person2: word.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av slartibartfast:

Grafiken är den del av spelupplevelsen.

Word. Katysisko - Thief-spelen hade väll "top of the line" grafik när de släpptes? Vill minnas att fysiken var ganska avancerad (bra) jämfört med andra spel vid den tiden... De som gjorde mapsen dock, de var ju inte kloka i huvudet, fan vad det såg ut på vissa ställen, helt psyko texturer... typ gult blommigt typ där det borde vara gräs osv...

Visst visade Thief tekniska framsteg, men det var inte inom grafiken. Andra spel som släpptes innan Thief såg märkbart bättre ut, så som Half-Life. Fysiken och ljudmotorn var dock riktigt imponerande. Och Thief 2 såg precis ut som första spelet fast det släpptes 2 år senare.

Och grafiken i Deus Ex påminde i bästa fall om grafiken i Unreal som kom 2 år innan.

Men visst spelar grafiken roll när det gäller den totala spelupplevelsen, men för mig så är det än rätt så minimal roll.

Men jag måste erkänna att grafiken i första System Shock var väldigt imponerande när det släpptes 1994.

Ankh, "word" skrivs av lata jävlar som inte har något bättre för sig än att spamma olika trådar med poänglösa inlägg.

12
Skriv svar