Fyra Spore-filmer hos FZ

Robot
Medlem
Fyra Spore-filmer hos FZ

Hmm, inget nytt som man inte har sett från tidigare Spore-filmer, känns mer och mer tråkigt...

Medlem

dalle, vafan pratar du om? Nytt ljud, bättre grafik, mer känsla. Känns jävligt fräscht.

Jag vill ha det här spelet, NU! >.<

Medlem

Börjar kännas lite sims stuk asså


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jag har alltid vart besatt av spore men det börjar se lite löjligt ut vilket är lite trist

Medlem

Kan bli bra.. Hoppas det blir bra.. Det MÅSTE bli bra!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

den ända som verkar roligt är att göra sitt eget monster. resten verkar vara som sims/simcity

Medlem

Jag tycker det verkar bli som med Black & White. Kul och originellt spel man tröttnar på redan efter ett par dagar...


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:

Jag tycker det verkar bli som med Black & White. Kul och originellt spel man tröttnar på redan efter ett par dagar...

Bah, B&W vart sönderhypat av glappkäften himself, men det här ser ut att hålla vad det lovar.

Medlem

Mjao, ser väl kul ut, kan tänka mig att jag kommer spendera timmar med att göra egna byggnader, varelser, fordon etc, och det är juh skit stort och så, men det kommer nog inte vara något man sitter klistrad framför när man har fått Gears of War, Assassin's Creed, UT 2007 om det släpps innan det.

Spore släpps juh om ett år? Ser juh realtivt klart ut, har ingen stor koll på Spore, men vad är det dom ska göra som tar ett år att fixa?

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av yonaz:

Jag tycker det verkar bli som med Black & White. Kul och originellt spel man tröttnar på redan efter ett par dagar...

Bah, B&W vart sönderhypat av glappkäften himself, men det här ser ut att hålla vad det lovar.

vad var det B&W lovade men som inte kom med i slutversionen?

Medlem
Skrivet av Ymer:

vad var det B&W lovade men som inte kom med i slutversionen?

Ett roligt spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar