Priset på Wii avslöjas den 14 september?

Robot
Priset på Wii avslöjas den 14 september?
Medlem
Priset på Wii avslöjas den 14 september?

Förmodligen då dom sagt att dom ska avslöja priset kring eller i september, samt att dom inte kommer delta på TGS.

Medlem

men säg det bara, ska det vara svårt eller..

Medlem
Skrivet av Cedric:

men säg det bara, ska det vara svårt eller..

Jag håller med dig... Men allt det här som Nintendo håller på med är en stor PR-trick!! Så folk ska hålla sig intresserade, plus att inte folk tröttnar på Wii. Samtidigt om dem tar för högt pris, så kanske folk tappar intresset av bara det. Så nu måste dem vara försiktiga så dem inte blir som Sony...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Cedric:

men säg det bara, ska det vara svårt eller..

Så nu måste dem vara försiktiga så dem inte blir som Sony...

Du menar marknadens dominant? Men sjävklart håller de inne på detaljerna, de kör en Blizzard helt enkelt... säger inget utan låter oss andra spekulera och driva upp hypen utan att de behöver spendera en krona... otroligt smart

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Cedric:

men säg det bara, ska det vara svårt eller..

Så nu måste dem vara försiktiga så dem inte blir som Sony...

Du menar marknadens dominant? Men sjävklart håller de inne på detaljerna, de kör en Blizzard helt enkelt... säger inget utan låter oss andra spekulera och driva upp hypen utan att de behöver spendera en krona... otroligt smart

Det har ingenting med Blizzard, de uppfann inte direkt konceptet. Det är helt enkelt grundläggande företagsverksamhet att avslöja mer eller mindre viktiga saker vid särskilda tillfällen och under stor pompa och ståt.

Ingenting konstigt att de väljer att göra så här, med andra ord

Medlem

200$? 170$? 150$? 20$?????????


signatur
Medlem
Skrivet av shakazed:

200$? 170$? 150$? 20$?????????

$2 ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

QRT
Medlem
Medlem

€200?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

antagligen kommer dom avslöja det mesta kring Wii som man inte vet på TGS då det är hemmaplan liksom .. dom vore ju dumma om dom inte körde på som fan .. samt att dom ska ju släppa den i senhöst/vinter med så ..

men jag tror på mellan $170-$250 ..sen vad den hamnar på här i sverige vet jag inte men jag räkna på nårga hundrakronor extra på dollar priset


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

den kommer säkert kosta 2500kr i sverige

Medlem
Skrivet av patrik92:

den kommer säkert kosta 2500kr i sverige

Precis som typ alla tidigare Nintendo-konsoller


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Jag tror den kommer kosta exakt 2299kr!! Eller 2499kr!!? Nåt av dessa två... garanterat!!

Skrivet av Nosnos:

Du menar marknadens dominant?

Jag menar hatad för sitt JUMBO pris!! Jag menar att många tröttnade på Sony efter det höga priset... även många SonyFanboys tröttnade på Sony och sade att det blir 360 som gäller istället! Men jag tror du förstog vad jag menade!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar