Halo 2 för pc premiärfotat

Medlem

Jag såg en film hos IGN och där såg det betydligt mer detaljerat ut!!! Skumt...

Medlem
Skrivet av dedday:

Kollade lite på deras FAQ på sidan och hittade en lite rolig sak:
citat "There are currently no plans to bring Halo 2 to Mac, PlayStation 9 or the Commodore 64"

Va fan? inte till C64?? Jävla skit

Skrivet av Mabec:

Finns ju inga DX10-kort än, så det hinner nog bli bra mycket trevligare, iaf visuellt.

Asus Extreme GeForce 7950 GX2 1Gb DDR3 HDTV-out DUAL DVI RETAIL PCI Express

står att den är byggd för Windows Vista åtminstone...men jag har ingen aning.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Excerion:

Grafiken är ju skitsamma om spelet går CO-OP (skulle vara svinkul att köra det på PC på legendary med en kompis)

Jag håller fullständigt med om detta. Co-op ftw!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Yeah vore kul... men för lätt.

Medlem

Underligt. Är inte grafiken förbättrad sedan gamla Halo (1) ? Det spelet var iofs kul, men grafiken kändes alltid så klen.

Vad är egentligen skillnaderna mellan Halo (1) och (2) ?

Medlem
Skrivet av johanp:

Vad är egentligen skillnaderna mellan Halo (1) och (2) ?

Story, en del vapen (har jag för mig) och den ena har en 2 efter namnet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av johanp:

Vad är egentligen skillnaderna mellan Halo (1) och (2) ?

I Halo1 gjorde de hela spelet med hjälp av fem stycken korridorssegment som klonades up, i Halo2 förfinade de konceptet och skapade alla miljöer med hjälp av enbart tre rum!

Medlem

Fan vad alla är anti Halo? :/

Medlem

Med tanke på att Halo lovade mycket och gav oss lite så är det inte så konstigt. Mer överhypat spel får man leta efter. Visst var storyn schysst men de ändlöst repeterande korridorerna tog död på spelglädjen för mig

Medlem

Tycker Halo 2 gav mycket, och ger fortfarande, körde igenom det för ett par veckor sen och var lika kul då som för läänge sen.

Medlem

Jag är inte anti-halo..men jag förstår inte varför Halo 2 ska vara vista-only när det faktiskt ser ut som något som skulle släppts för..tja...2 år sedan Men ska dock endå ha spelet när det släppts.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Naej, förstår inte heller det. Visste inte det f.ö, men kommer inte köra det på datorn anyhoo. ;P. Och med tanke på att det släpptes för tja.. 2 år sedan, så ser det ut som det gör, sen att dom inte fixat och haft sig är väl för att dom är lata.. Men det är mycket snyggare än det är på bilderna, vette fan varför det är så fult där, bringar skam över Halo 2, som är ack så kul på boxen juh, och snyggt.

Medlem
Skrivet av dosman:

Inte så värst snyggt jämfört UT2007, QuakeWars och Battlefield 2142.

Ungefär 2 år för sent.

Iofs, men spelet är ju också 2 år gammalt redan så det är lite svårt att tävla med spel som inte blivit släppt alls ännu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar