Flertalet Crysis-filmer släppta

Robot
Medlem
Flertalet Crysis-filmer släppta

skulle vilja se en predator mod till det här spelet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

mjo det skulle äga rätt hårt.

Inaktiv

Någon som vet om dessa filmer finns på något annat ställe, då deras bandbredd inte räcker till. (bandwidth Limited exceeded).


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Mitt första tips tack 8) man tackar man tackar...

Btw, jag har alla 17 nya filmklipp gott folk i en .zip, jag ska se om jag inte kan lägga upp dem någon stans eller skicka dem på något sätt. Maila mig så kan vi diskutera hur, för jag vet inget riktigt bra sätt.
dc_stillman@mbox.bitnet.net

Finns faktist en av de nya munvattnande filmklippen på gametrailers.com
http://www.gametrailers.com/player.php?id=12647&type=wmv&pl=g...

Zip-filen med klippen går på 560mb så någon som har nån ide?

Laxen


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Zip-filen med klippen går på 560mb så någon som har nån ide?

http://www.64bits.se/forum/viewtopic.php?t=55150

Har inte testat nån av dom men nån lär väl fungera. Du får en STOR guldstjärna om du uploadar, har drömt om dom där filmerna sen jag fick reda på att dom fanns Tack på förhand!


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

ooh ja! jobbar på saken min gode man!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Slanga upp en torrent kanske?

Medlem

Torrent skulle sitta väldigt fint

Medlem

a


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

oops dubbel post
, men btw hur gör man en torrent?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

kan du göra i torrentprogram....


signatur

Nämen!

Medlem

omfg sånnahär sidor som www.sendover.com och www.skickafilen.se funkar inte, och jag vet inte hur man gör en torrent fil och hur man lägger upp den då jag aldrig har gjort det förut... This is what i call a StickY situation för mig och alla Crysis fans :/


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

Mitt första tips tack 8) man tackar man tackar...

Btw, jag har alla 17 nya filmklipp gott folk i en .zip, jag ska se om jag inte kan lägga upp dem någon stans eller skicka dem på något sätt. Maila mig så kan vi diskutera hur, för jag vet inget riktigt bra sätt.
dc_stillman@mbox.bitnet.net

Finns faktist en av de nya munvattnande filmklippen på gametrailers.com
http://www.gametrailers.com/player.php?id=12647&type=wmv&pl=g...

Zip-filen med klippen går på 560mb så någon som har nån ide?

Laxen

http://www.gigeshare.com/


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Äntligen! Här är nu .zip filen som jag har gjort med alla de nya klippen från Crysis
http://www.gigeshare.com/preview/n82d8617a11f86dc1178nccca86g...

Låt dem väl njutas


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Sweet Tog dock 20 minuter att hitta downloadknappen (Den ploppar fram efter typ en halvminut en bit ner på sidan, en blå pil som pekar nedåt å nå annons till höger om'n)

Förstår inte varför de gör sånadär sidor till rena rama djungeln :/

Edit: nån som har nå koll på vad för datorer de hade där borta som de lirade på?

Medlem

på GC? njaa de hade väl dubbla x1900xtx montro?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

undebart! tusen tack Laxen!


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Nu har jag aldrig gjort en torrent, men jag tror att man först använder sitt torrent program för att skapa en, sedan så lägger man upp den på tex pirate bay genom att använda sig av upload torrent sidan, det verkar inte vara svårt om jag har fattat det rätt.

Tack för att du slangade upp den.

Medlem
Medlem

Skönt att någon kan posta en fungerande länk.

Är det bara jag som tycker att multiplayer ser riktigt, riktigt tråkigt ut? Ser inte ut vara vara nämnvärt roligare än t.ex. HalfLife1.

Har de skalat ner på fysiken i multiplayer eller är dynamiken i hela spelet någonting som bara finns på utvalda platser (typ dynamisk djungel framför en monterad minigun)? Varför kunda han inte paja palmerna (och varför reagerade inte bladen) i "suit customization"?

Mina förväntningar bara sjunker för varje bit nytt material som visas upp från det här spelet. Riktigt dåligt för EA's marknadsföring at sådana här filmer läcker ut. Jag börjar förstå varför speljättarna backade ur och dödade E3 i dess nuvarande form...

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Riktigt dåligt för EA's marknadsföring at sådana här filmer läcker ut"

Dom där filmerna läckte verkligen inte ut, dom filmades av några personer som var där på GC mässan...

"an early multiplayer build for Crysis"
i och med det så är det bara en "tidig" MPbeta, så det är inte alls säkert att det kommer att vara så som du skriver.
Du ska se att allt kommer att kunna gå att förstöra, även i Multiplayer, det har jag faktist lästpå någon crysis sida för någon dag sedan men kan inte komma ihåg vilken.

Crysis kommer bli det fetaste spelet på länge!
(iofs var ju hl2 jävligt bra, men men)


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av Laxen:

dom filmades av några personer som var där på GC mässan...

Jag drog den slutsatsen. Med andra ord så är materialet inte kontrollerat av upphovsrättsägarna, vilket gör det till riktigt riskabel marknadsföring.

Skrivet av Laxen:

Du ska se att allt kommer att kunna gå att förstöra, även i Multiplayer, eftersom jag har läst det på någon crysis sida för någon dag sedan men kan inte komma ihåg vilken.

Grattis, du har nog uppgivit den mest tvivelaktiga källan jag någonsin hört talas om.
Påståenden som "allt kommer gå att förstöra" litar jag först på när jag hör det direkt (eller citerat) från en tekniskt kompetent person på Crytek.
Spekulationer och hype har jag lite svårt att tro på när de tala emot det som egentligen visas upp.

Skrivet av Laxen:

Crysis kommer bli det fetaste spelet på länge!

Det hoppas jag också! Inte minst för att det sätter press på andra utvecklare att göra grymmare spel!

Medlem

Materialen är filmade av bl.a IGN på en officiell mässa och behövs inte kontrolleras av upphovsrättsägarna då spelet visades upp officiellt. Det är filmat från de testdatorerna som fanns där. Och därför är dem inte läckta.

Och du kan tvivla hur mycket du vill på mig, men jag är 100% säker att jag lästa att "The environment of the MP maps will be fully destructable and interactive just like we have shown in earlier demonstrations of the game" något i den stilen stod det.

Nu är det himla irriterande att jag (trots att jag letat) inte hittat tillbaka till den sidan. Men om det är sant vet man ju aldrig ^^ men jag utgår från att det var sant eftersom det var information från en preview på Crysis på någon sida så som Gamespy och IGN.

Over and out!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av Laxen:

Materialen är filmade av bl.a IGN på en officiell mässa och behövs inte kontrolleras av upphovsrättsägarna då spelet visades upp officiellt. Det är filmat från de testdatorerna som fanns där. Och därför är dem inte läckta.

Som jag försökte skriva så har jag full förståelse för detta (även om jag använde ordet "läckt" lite felaktigt och inte 100
% korrekt). Det gör dock inte filmerna bättre ur marknadsföringssynpunkt. Det är önskvärt att ha kontroll över vilket material som sprids över internet, speciellt när de testar en ofullständig version där spelets key features verkar vara frånvarande. Jag kan lova att jag itne är den enda i världen som tänker, "fan vad dåligt, kan man inte ha sönder träd i multiplayer?"

Skrivet av Laxen:

Och du kan tvivla hur mycket du vill på mig, men jag är 100% säker att jag lästa att "The environment of the MP maps will be fully destructable and interactive just like we have shown in earlier demonstrations of the game" något i den stilen stod det.

Det är inte dig jag tvivlar på, det är sidan som du läste det på som jag är tveksam till.

Jag har själv sett hur mycket bullshit som sprids på stora spelsajter om spelprojekt som jag själv varit inkopplad på.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Jag kan lova att jag itne är den enda i världen som tänker, "fan vad dåligt, kan man inte ha sönder träd i multiplayer?

Nu är det bevisat det går att ha sönder träd och dyligt i MP. Titta bara på denna lilla godbit:
http://public.www.planetmirror.com/pub/crysisonline/video/SD/...

Simma lugnt!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar