Nya bilder från Assassin's Creed

Robot
Medlem
Nya bilder från Assassin's Creed

Såg väldigt intressant ut!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Bästa PS3 spel enligt the screenshots jag sett.

Medlem

hoppas det kommer till 360 med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Springer runt och leka robinhood? mja, varför inte

Medlem

Det är inte riktigt Robin Hood

Medlem

Verkar rätt coolt, fet vill-ha faktor... synd att man inte kommer ha råd med ps3...

Offtopic så har FZ formulerat sig lite skumt : "Visserligen tyder mycket på att det inte kommer vara en konsolexklusiviteten kommer att vara tidsbegränsad..."

Bah, jag vill spela nu! Helst på PC också... Inte alls samma känsla när man spelar på konsol tycker jag...

Medlem

Såna här spel där det är 3dje person tycker jag passar mycket bättre på konsol än pc. Pc så ska det vara FPS, annars konsol... Bara kolla, Just Cause tyckte jag var mycket bättre på 360:n än pc, samma sak gäller Tomb Raider Legend och så vidare och så vidare!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Splinter cell funkade utmärkt på pc, hitman med. Så jag tycker det absolut inte spelar nån roll, Thief 3 funkade fint på pc med. Max payne funkar oxå fint till pc. Håller oxå med om att känslan är annorlunda på pc än konsol. Vad jag hört ska AC komma till pc med

Medlem

Så mycket intressant ut!

Medlem

Detta tilltalar mig så otroligt mycket. Vara assasin in the middlesages fiifan vad härligt.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:

Detta tilltalar mig så otroligt mycket. Vara assasin in the middlesages fiifan vad härligt.

Håller med dig till 100%! :>

Älskar denna sortens spel. Medieval-assasin. Där har vi ju Thief serien som praktexemplar.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Det som är bättre med Assassins Creed än Thief är att de har ingen magi, undead, skelett osv. Den skiten har jag velat bli av med sedan det första medeltidsspelet kom ut. Äntligen något som håller sig inom ramarna för realism på medeltiden.

Medlem

De där bilderna är inte från spelet utan från den för-rendrerade trailern som släpptes på E3 i maj. Så tro inte att spelet kommer se ut sådär! Filmen är däremot grym, kan ses här: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2581

Någon som hittat in-game filmer?


signatur

Everything I ever needed to know I learned by killing smart people and eating their brains.

Antikvitet

Jag kan säga så mycket som att det kommer att komma till Xbox 360, det var på 360:n som de demade det i Leipzig.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Sire404:

De där bilderna är inte från spelet utan från den för-rendrerade trailern som släpptes på E3 i maj. Så tro inte att spelet kommer se ut sådär! Filmen är däremot grym, kan ses här: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2581

Nja, de där bilderna är inte från E3 trailern. De ser ut att vara in-game grafik i högsta grad, och har inte alls samma vinklar som trailern. Rätt så lågt antal polygoner, knappt någon anti-aliasing.

Dessutom så var ju E3-trailer någorlunda in-game, även den, med tillgångar från spelet, dock regisserat och säkerligen med vissa modifikationer i både effekter och animationer (även om animationerna i AC ska vara något i särklass).

Skrivet av Ramatosh:

Det som är bättre med Assassins Creed än Thief är att de har ingen magi, undead, skelett osv. Den skiten har jag velat bli av med sedan det första medeltidsspelet kom ut. Äntligen något som håller sig inom ramarna för realism på medeltiden.

Håller med till fullo.
Efter vad jag sett och hört kommer detta spelet sätta en ny standard för framtida "sneak" spel. Hoppas bara det kommer till PC också orkar inte och har nog inte råd att köpa en konsol till.


signatur
Medlem
Skrivet av Shock:

Jag kan säga så mycket som att det kommer att komma till Xbox 360, det var på 360:n som de demade det i Leipzig.

niceu tack för infon ^-^

Medlem

Så underbart, längtar sjukt mycket, blir till att fixa 360 innan det släpps, sen blir det många sköna vinternätter i soffan.

1
Skriv svar