Point of Existence 2 släppt

Robot
Medlem
Point of Existence 2 släppt

Tror jag laddar detta imorgon
torrent funkar inte alls


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fick hem denna i förmiddags och kan bara säga att den är verkligen värd att provas alltså!


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

Jag tanka ner det för jätte länge sen, lösenordet kom ju ut i morse vid 04:00, så jag tycker FZ är lite seg

Medlem

lol.. Jätte länge sen? Det har bara funnits ute för att tankas i 3-4 dagar + att lösenordet har skrivits 3-4 gånger på forumet..

Medlem

Har spelat några timmar nu ikväll och tycker de e väldigt kul! Har inte haft bf2 installerat på burken på 6månader eller mer. Men detta gav mig lite spelglädje igen!! tror dock FH kommer va roligare då jag är ett stort ww2 fan.

Medlem

Riktigt bra mod!

Inaktiv

Fett grymt bra! Testa!

Medlem
Skrivet av Qrush:

lol.. Jätte länge sen? Det har bara funnits ute för att tankas i 3-4 dagar + att lösenordet har skrivits 3-4 gånger på forumet..

Ja inom spelvärlden är det jätte länge, en sak som kom ut för en timme sen är gammalt..

Medlem

Jag tipsade tidgare idag fz att pwt hade släppts även officiellt tidigare pga. att nån hade lyckats knäcka det..

Orka vänta ända tills dess då den igentligen skulle ha släppts innan man skriver en nyhet om det..

Medlem

Provade 2 banor tycker inte alls att det var särskilt kul. banorna hade tråkiga färger och kändes dåligt detaljerade. Själva formen på banorna var bra och så med kullar osv dock.

Kändes mer som en booster pack än en mod.

Det enda nya som var roligt var artilleriet som man skötte själv.

Hoppas SH gör ett bättre jobb.

Medlem

SH = no more.

Skaparna gör en ny mod till Quake Wars.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Provade 2 banor tycker inte alls att det var särskilt kul. banorna hade tråkiga färger och kändes dåligt detaljerade. Själva formen på banorna var bra och så med kullar osv dock.

Kändes mer som en booster pack än en mod.

Det enda nya som var roligt var artilleriet som man skötte själv.

Hoppas SH gör ett bättre jobb.

Håller med dig totalt. Banorna var tråkiga och skit fula... OPK modden är mycket bättre utseendemässigt och "rolig" mässigt!! Jag blev riktigt besviken på den här modden, buggig var den också...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

tycker det var bra, snygga banor, finns en, vet ej vad den heter, man är i en stor skog, kul som fan att teama upp, och rusha mot flag, intensivt blir det

Medlem

Torrenten fungerade inte för fem öre... Tacka vet jag Gamershell!

Medlem
Skrivet av skottet:

Jag tipsade tidgare idag fz att pwt hade släppts även officiellt tidigare pga. att nån hade lyckats knäcka det..

Anledningen att det kom ut var att två klaner skulle möta varandra igår natt runt 3-4tiden svensktid. Och då var det någon/några som inte kunna hålla tyst..

Medlem
Skrivet av jonas:

Anledningen att det kom ut var att två klaner skulle möta varandra igår natt runt 3-4tiden svensktid. Och då var det någon/några som inte kunna hålla tyst..

Skrivet av bf2.se:

Den lösenordsskyddade installationsfilen skulle man egentligen ha väntat till 21:00 lördag kväll med att släppa lösenordet till, men då det hade knäckts beslöt man sig för att släppa modden tidigare än planerat.

Medlem

fanns inte en server o testa det på förut men ska kolla mer idag.

Sen dom som inte tycker modden är kul får gärna säga vad exakt som inte är kul.

Inte bara att det inte är roligt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

fanns inte en server o testa det på förut men ska kolla mer idag.

Sen dom som inte tycker modden är kul får gärna säga vad exakt som inte är kul.

Inte bara att det inte är roligt.

ehhh va? du måste druckit många ÖL igår för jag har hittat lite över 300 servers och iaf 50 av dom med bra ping.

Medlem

Snälla FZ kan ni inte lägga up Clienten snart Ni har så schysst bandbredd ^^

Medlem
Skrivet av Frazz:
Skrivet av Notumforce:

fanns inte en server o testa det på förut men ska kolla mer idag.

Sen dom som inte tycker modden är kul får gärna säga vad exakt som inte är kul.

Inte bara att det inte är roligt.

ehhh va? du måste druckit många ÖL igår för jag har hittat lite över 300 servers och iaf 50 av dom med bra ping.

Nått skumt är det för jag hittade enbart 2 servrar par timmar tidigare idag.

vet ej varför , bf2 fungerar utmärkt enbart denna mod som jag inte hittar flera servrar på.

Kanske gör nått fel man fan vet vad.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Notumforce: om du startar med genvägen till modden "PoE2" så ska du inte kunna hitta ngt annat en PoE2 servrar. Men startar du vanliga Bf2 så hittar du bara bf2 servrar. Kolla så allt stämmer med genvägar o så.

Medlem

Kolla även så inget filter tar bort servrar.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

fanns inte en server o testa det på förut men ska kolla mer idag.

Sen dom som inte tycker modden är kul får gärna säga vad exakt som inte är kul.

Inte bara att det inte är roligt.

Jag tycker banornas utformning gör att dem inte är speciellt roliga. Dem är inte välbalancerade, alltså flaggorna ligger på fel ställen, och ofta så får man leta efter folk att strida mot, plus att banorna är fula och ser väldigt tillgjorda ut, känns inte som riktiga ställen.. Jag tycker pansarvagnens sikten är dåliga, för dem träffar fel än där man siktar. Vapnen överhuvudtaget känns lite off, känns som vapnena inte fungerar som dem ska. FIck skjuta 5 antipansar skott innan jag ens fick pansarn att börja ryka?? Samma sak med pansarskotten, sköt 4 kanon skott mot en sniper, alltså max1-2 meter i från och han dog inte. Massor av såna buggar och fel som gör det tråkigt också!!

ps. Kom ihåg att klicka bort rankade servrar i filtrena... annars hittar ni nog inga servrar!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag tycker pansarvagnens sikten är dåliga, för dem träffar fel än där man siktar.

Siktet är inte cirkeln, jag trodde det också men det är det långa strecket under cirkeln som är siktet.

Håller med i övrigt utom buggarna som alltid funnits i BF2. Det är väldigt svårt att få en massa action på ett och samma ställe.

Medlem

ett tips är att spela 16-spelarkartorna, mycket mer action

Medlem

Jäkligt kul! BF2 fast med tyskar, bättre blir det inte.

Medlem

Spela på servrar som kör frontline game mode, så får ni action!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Frazz:

Notumforce: om du startar med genvägen till modden "PoE2" så ska du inte kunna hitta ngt annat en PoE2 servrar. Men startar du vanliga Bf2 så hittar du bara bf2 servrar. Kolla så allt stämmer med genvägar o så.

Genvägen var rätt ,men jag hade pinsamt nog glömt o klicka bort ranking på filtret 8):up:

btw skogs banan var störtskoj


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Redaktör
Skrivet av skottet:

Orka vänta ända tills dess då den igentligen skulle ha släppts innan man skriver en nyhet om det..

Förlåt, nästa gång en mod är på gång skiter jag i att jobba 8-17, stannar hemma och letar läckta lösenord istället...


signatur
12
Skriv svar