Sam Fisher fångad på bild

Robot
Medlem
Sam Fisher fångad på bild

Uj...det ser kanonbra ut Hoppas dom har cooperative mode!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

klart köp för min del


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bara jag som stör mig på bloomen? Känns som om man har tagit sig ett par glas...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Inget fel på att ta sig ett par glas ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Inget fel på att ta sig ett par glas ju

hehe, klart, ikväll blir det fest med guitar hero och 15 halvlulliga gamer killar och tjejer


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hur är det med starforce i detta?

Inaktiv

Helt fantastiskt. Solklart köp.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Hur är det med starforce i detta?

Nada starforce tror jag det var eftersom Ubi hade lagt ned samarbetet med dom... *yay*


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Om coop är så pass bra som det var i Chaos Theory så blir det ett solklart köp... Har haft många roliga LAN-timmar med min far pga SC.

Medlem

Det här spelet blir nog riktigt grymt!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

grafiken är i topp klass

Medlem

Allt är i topp inge starforce, grafik i topp
sam blir lite kaxigare och coolare lite mera action = hur bra som helst!


signatur

Nämen!

Håller på att köra "Chaos Theory" just nu. Riktigt bra!

Hyffsat snyggt, men absolut inte toppklass. Snarare medelklass. Det känns om att shaders och ljusättning ligger ett par år efter i tiden (vilket de också gör )

1
Skriv svar