Rainbow Six: Vegas bjuder på nya skärmskott

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas bjuder på nya skärmskott

ser ju ganksa trevligt ut.. synd bara att dom 34 senaste rainbow six-titlarna har varit så jävla dåliga :/


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

mja senaste rainbow six titeln är väl den ända som var kass imo

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

mja senaste rainbow six titeln är väl den ända som var kass imo

Jo håller med, sista var inte värst bra, inte direkt så där jätte dåligt, men klart sämre än de tidigare i serien. Jag tycker Rogue Spear var klart bästa.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ja, Lockdown var väl ingen höjdare direkt jag lär nog säga RavenShield som det bästa i serien.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Det är ingen som vet vart/hur jag kan få tag i introt för Ravenshield?

Medlem

Bara en sak, jag tror inte det går förstöra las vegas rykte? Rätta mig om jag har fel, men har inte las vegas styrts av maffian? Las Vegas har inget gott rykte om sig, men det verkar inte borgmästaren där veta.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Bara en sak, jag tror inte det går förstöra las vegas rykte? Rätta mig om jag har fel, men har inte las vegas styrts av maffian? Las Vegas har inget gott rykte om sig, men det verkar inte borgmästaren där veta.

Var väl maffian som mer eller mindre byggde hela Las Vegas.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ja förra RB6 var ingen höjdare - får hoppas dom bättrat sig i denna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Fargo:

Bara en sak, jag tror inte det går förstöra las vegas rykte? Rätta mig om jag har fel, men har inte las vegas styrts av maffian? Las Vegas har inget gott rykte om sig, men det verkar inte borgmästaren där veta.

Var väl maffian som mer eller mindre byggde hela Las Vegas.

Menar väl det. Såg en dokumentär om det för inte så länge sen. Borgmästaren i Las Vegas var med i dokumentär, han var tydligen advokat åt en massa Maffia-killer som var inblandade i grova misshandlar, mord m.m. Lite roligt är det ju att borgmästaren tror att detta spelet skulle förstöra stadens rykte... När det redan är förstört menar jag.

Några klienter som han försvarade var:

Meyer Lansky, Nick Scarfo, Natale Richichi, Charles Panarella, Philip Leonetti, Jamiel Chagra, Frank Rosenthal, Allen Glick, "Tough Tony" Spilotro.

Medlem

Men seriös orka att dem gnäller över ett spel.
What about alla filmer säger jag dåe typ prostution,maffia,mord
alla med anknytningar till Las-Vegas men nejnej för filmbranschen
är det inga problem :O.

Han förtjänar en rak höger borgmästaren

Medlem

Ser fint fint ut, hoppas spelkänslan finns där. Just nu är det raven shield som är bäst i serien..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Det är ingen som vet vart/hur jag kan få tag i introt för Ravenshield?

Finns på cdn


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Las Vegas skapades grundligen som en liten by av mormoner, thats right, kyrkan.

Läser ni inte historia ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Las Vegas skapades grundligen som en liten by av mormoner, thats right, kyrkan.

Läser ni inte historia ?

...det ändrar inte det faktum att det är vad en kristen skulle kalla "syndens näste" nu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar