Dubbeldumpar från Turok

Robot
Medlem
Dubbeldumpar från Turok

Älskade gamla turok, men detta känns inte turok ut alls..

Inaktiv

Alltså det känns som erat bildarkiv vore bättre om man kunde se när bilderna lagts till...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Designen verkar inte riktigt ha något med det gamla Turok att göra. Ser ju bra ut endå tycker jag dock, kan bli bra.

Hmm, men... är det bara jag som tycker 360 bilderna verkar lite skarpare än PS3 bilderna?

Flakmonkey
Skrivet av snyft:

Alltså det känns som erat bildarkiv vore bättre om man kunde se när bilderna lagts till...

Bildarkivet kommer att byggas om och det där är en av de funktioner som kommer att finnas... men fram tills att det blir klart så får vi vara glada över att bidarkivet fungerar som det är ^^

Inaktiv
Skrivet av Fletchett:

Designen verkar inte riktigt ha något med det gamla Turok att göra. Ser ju bra ut endå tycker jag dock, kan bli bra.

Hmm, men... är det bara jag som tycker 360 bilderna verkar lite skarpare än PS3 bilderna?

Xbox 360 bilderna är flera månader nyare än dem gamla playstation 3 bilderna.

Medlem
Skrivet av Sashy:
Skrivet av Fletchett:

Designen verkar inte riktigt ha något med det gamla Turok att göra. Ser ju bra ut endå tycker jag dock, kan bli bra.

Hmm, men... är det bara jag som tycker 360 bilderna verkar lite skarpare än PS3 bilderna?

Xbox 360 bilderna är flera månader nyare än dem gamla playstation 3 bilderna.

Dock tvivlar jag på att det blir så stor skillnad på spelen på dom olika konsollerna. ser helt ok dock för att vara en fortsättning på turok, har inte high hopes direkt

Medlem

Tvivlar på att det är någon skillnad över huvud taget
mellan 360,ps3 versionen är det någon är den enormt liten
nästan för onödigt lite för att lägga resurser på.

Spelet liknar inte orginal Turok men är ändå väldigt
intresserad av detta spel lite Juressic Park på det hela

Medlem

turok \o/

Men vart är indianen? Snygga bilder iaf.

Inaktiv

ser bra ut...jag minns när jag tyckte det var häftigt att pilarna satt kvar i dinosarna i turok 2.... och blodet var grymt


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

ser riktigt snyggt ut, första titeln som kanske utnyttjar hälften av vad ps3:an klarar av. Nice indeed!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

vars är indianen och dom fula utomjordingarna som fanns med på Nintendo 64. Fast jag kommer nog att köpa det ändå.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det ser riktigt bra ut... och jag håller med 360 bilderna ser lite snyggare ut än ps3:ans. Tror det beror på att ATI har alltid lite bättre IQ än Nvidia har... Men det är personliga referenser som gäller!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

dom måste ha med den där vapnet som borrar sej in i fiendernas skalle

Medlem

Cerebral Bore for the win!!!


signatur
Inaktiv

Hoppas det blir en värdig tronarvinge till del 1 och inte dom lama uppföljarna.

Medlem

Gillar de köttiga såren på T-rexen när han blir skjuten
Men allvarligt, finns det fortfarande de som tror att PS3 kommer vara överlägsen XB360 grafiskt? Det är ju samma bullshit från Sony som inför PS2ans release.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar