Nya dumpar från Zelda: Twilight Princess

Robot
Medlem
Nya dumpar från Zelda: Twilight Princess

Åhh nnej det är ju till Wii. Det har ju inte världens bästa grafik etc så det måste vara jättefult. >_>


signatur

osv.

Medlem

hahah, good game Lie|

Medlem

Skulle va skoj med Zelda i maxad PS3 grafik

Medlem

Pffft, vem behöver übersnygg grafik om spelet är bra? Metroid Prime, Resident evil 4 ect ect har ju inte världens bästa grafik men är fortfarande skitsnyggt och grymt kul

Jee
Medlem

Är dem fyra sista bilderna verkligen Zelda? Ser inte så Zelda:igt.


signatur

Eller inte?

Medlem

VILL HA NU!!! RAWR!!!.. men några av dom där bilderna har jag sett förut :S

Medlem

Kommer ju till GC också. ;P Det till Wii är faktiskt inte uppiffat grafiskt alls. Längtar >_<

Inaktiv

spelet kommer äga allt

Inaktiv

lego zelda? kantiga bilder, tror spelet är snyggare i verkligheten?.

Medlem

spelet ser vackert ut :). Hoppas på ett bra gameplay


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

Pffft, vem behöver übersnygg grafik om spelet är bra? Metroid Prime, Resident evil 4 ect ect har ju inte världens bästa grafik men är fortfarande skitsnyggt och grymt kul

Re4 e ifos ett av dom snyggaste spelen jag har lirat på konsol


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kolla på filmerna när man fisker.. Omg! Älska att dra in med handen och kasta linan

Inaktiv

för fikus o barn aktigt för min smak

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

för fikus o barn aktigt för min smak

Reflektion Kolon, ytterst mogen och nödvändig kommentar.

Inaktiv

Ska vara ärlig och säga att jag inte har spelat något zelda spel, har aldrig tilltalat mig, men detta spelet ska jag köpa när Wii kommer, ser riktigt intresant ut

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

för fikus o barn aktigt för min smak

sant sant. vi riktiga boys håller oss till värsta feta blod spelen! fetast!

Medlem
Skrivet av Fraizer:

Kommer ju till GC också. ;P Det till Wii är faktiskt inte uppiffat grafiskt alls. Längtar >_<

De har ju iofs lagt till ett 16:9 läge på Wii-versionen...men det kanske inte räknas som "uppiffning"

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

Pffft, vem behöver übersnygg grafik om spelet är bra? Metroid Prime, Resident evil 4 ect ect har ju inte världens bästa grafik men är fortfarande skitsnyggt och grymt kul

Jojo jag gillar oxå metroid/zelda men fick jag välja skulle jag ju även ha skitsnygg grafik, varför bara nöja sig med det ena?

Medlem

Ser ut att bli riktigt bra! Om Wii kommer att vara så billigt som det ryktas om så kommer jag lätt att införskaffa mig en konsol + Twilight Princess.

Inaktiv
Skrivet av Nudie.sE:

för fikus o barn aktigt för min smak

Akta dig för tjejbaciller.

Medlem

ser ju lika löjligt ut som wow

Medlem

Vad bortskämda alla små snorvalpar börjar bli... när jag började spela så var det 2 streck och en fyrkantig prick som skulle se ut som en pingis/tennisboll. Då snackar vi om ful grafik, men alla små snorvalpar som precis vuxit ur sina blöjor har ju bara upplevt snygg grafik från 360, så det är inte så konstigt att dem har överdrivna förväntningar på alla spel som kommer. Den mognad dem saknar gör att dem tror på ps3 hypen, och brist på intelligensen gör att dem tror att Wii är en riktig nextgen maskin!! *skojar* förstås... hoppas ingen tar illa upp...host host!! Ni vet vilka ni är!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av DreadX:

ser ju lika löjligt ut som wow

gör om gör rätt! som man brukar säga, nej det ser inte ut som wow

Medlem

Tycker det ser helt okej ut. Men det är inte direkt prioriterat iom att Ocarina of Time är skitbra.

Medlem

Längtar knappt något...
Vill ha en fet anledning till å lägga ner WoW på riktigt så det får gärna komma igår.

Medlem

Har faktiskt inte förstått hur man kan spela ett spel bara pga att det är snyggt.
Visst njöt man av Quake 1-3 /UT serien när den kom, men man spelade för att det var kul.

Samma sak med Zelda/Mario, barnsliga spel i mångas ögon men spel glädjen är 100%. Så vad spelar grafiken för roll mer än att dra till sig fler köpare.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Inaktiv
Skrivet av Kamikazeb:
Skrivet av Nudie.sE:

för fikus o barn aktigt för min smak

Reflektion Kolon, ytterst mogen och nödvändig kommentar.

och det var ytterst moget att kommentera hans kommentar...var det nödvändigt?....
bästa sättet är att strunta i trollen som hänger här på forumet....

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av DreadX:

ser ju lika löjligt ut som wow

gör om gör rätt! som man brukar säga, nej det ser inte ut som wow

jag tror nästan att wow är snyggare.....
ser du all bloom.....dom döljer något....

tar man bort bloomen (misstänker hdr finns med) så är det gc grafik..typ...
modellerna pekar åt det hållet...kantigt värre...

""ett flertal journalister föll i gråt av den första trailern.""
hahaha....var det i japan den trailern visades då?...
dom kan gråta åt allt...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av cybo:

Samma sak med Zelda/Mario, barnsliga spel i mångas ögon men spel glädjen är 100%. Så vad spelar grafiken för roll mer än att dra till sig fler köpare.

Spelglädje är subjektivt, undra när folk ska lära sig det? Jag tycker inte mario/zelda är skoj för 5öre, ingen spelglädje enligt mig.

Bra grafik ger större inlevelse, det går inte komma ifrån. Precis på samma sätt som ett bra soundtrack oxå ger större inlevelse.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Vad bortskämda alla små snorvalpar börjar bli... när jag började spela så var det 2 streck och en fyrkantig prick som skulle se ut som en pingis/tennisboll. Då snackar vi om ful grafik, men alla små snorvalpar som precis vuxit ur sina blöjor har ju bara upplevt snygg grafik från 360, så det är inte så konstigt att dem har överdrivna förväntningar på alla spel som kommer. Den mognad dem saknar gör att dem tror på ps3 hypen, och brist på intelligensen gör att dem tror att Wii är en riktig nextgen maskin!! *skojar* förstås... hoppas ingen tar illa upp...host host!! Ni vet vilka ni är!!

Men du är iaf inte tillräckligt gammal för att kunna skilja på de och dem

12
Skriv svar