Ägd i Guitar Hero

Medlem
Ägd i Guitar Hero

Precis när jag trodde att jag började få koll på Guitar Hero så dyker det här upp...

[http://www.gametrailers.com/player/24457.html

Imponerande som det är, undrar jag ändå lite - om man lägger ner sådan energi på att kunna trycka på ett par färgade knappar, varför inte skaffa en riktig gura? Den här killen borde kunna bli en ny Yngwie Malmsteen vilken dag som helst...

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Ägd i Guitar Hero

Äh, det där är ju aimbot...


signatur
Medlem
Medlem

Det krävs faktiskt lite mer än snabba fingrar för att kunna bli en bra gitarrist....

Medlem

Tss, ser inte jätte mega galet ut super svårt ut juh. ;). Har man runkmuskeln till att köra dom snabba noterna så är det juh bara att mangla på iaf.

Inaktiv

Vad är det som säger att det inte är en riktig gitarrist som spelar det där? För övrigt så är det en väldigt lång låt ... bääävar för o spela de sen!

Medlem
Skrivet av taah:

Vad är det som säger att det inte är en riktig gitarrist som spelar det där? För övrigt så är det en väldigt lång låt ... bääävar för o spela de sen!

Om jag inte minns fel är den som spelar låten personen som gjort GH3 noterna på den låten.
Dvs en person som jobbar på neversoft, sen är det väl möjligt att han spelar gitarr också.

MFC
Medlem

Guitar Hero är INGET jämfört med en riktig gura. Guitar Hero är rolig, kul och .. roligt men att jämföra det med en riktig gura?..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar