Valve intervjuat, Episode Two försenat

Medlem
Valve intervjuat, Episode Two försenat

Oh No!!!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Bara spelet blir bra så gör det inte så mycket. Finns gått om andra spel att lira under tiden. Guitar Hero ftw!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Börjar bli van vid att alla spel försenas nu för tiden

Medlem

Irriterande, men som redmac säger så är det kanske värt väntan. Blev glatt överaskad över att det ska uppgraderas också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Försenat? Sista kvartalet 2006 (som spikat datum) hade ju aldrig nämnts officiellt så vitt jag vet (knappt nämnts överhuvudtaget av några andra än Eurogamer), men okej.

Medlem

Försenat?? Har inte ens sett release datum.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Skönt! Då kanske jag hinner klara HL2 och även spela igenom Ep 1.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Alla borde köra When its done. och sen annonsera när de nått guld någon vecka efter det släppt demot


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Tråkigt. Men VALVe grundades inte av Lombardi, det grundades av Gabe Newell och Mike Harrington.

Inaktiv

Tråkigt som sagt, hade verkligen hoppats att spela detta i Jul.. bara att hoppas på att det inte kommer långt efter årskiftet..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Tusan!
Är mer sugen på Portal om sanningen ska fram


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Valve är bra på att försena sina spel. Först får man ett datum sen kommer tio datum till innan spelet kommer. Nåja bara dom gör spelet bra så är jag nöjd.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas de blir mkt längre, annars sticker ja till ett internet café o klarar de, billigare så ^^

Medlem

Awwww gif TF2 plx!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tycker det inte gör så mycket att det är försenat, tycker att när man får ett spel av den kvaliten så kan man inte gnälla om man får vänta några månader

Medlem

Portal och TF2 är ju värt kostnaden för Episode 2 ensamma.
Nu vet jag inte hur mycket det kommer att kosta men om det ligger runt sammma kostnad som för Episode 1, hoppas jag iaf.

Medlem

Men sluta med episodes för 300 pix? Vad fan är det för stil? Samma vapen "samma" spel... ehh, nej, vi vill inte!

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Men sluta med episodes för 300 pix? Vad fan är det för stil? Samma vapen "samma" spel... ehh, nej, vi vill inte!

Jaha, och de andra tåv spelen du får med då? Har du ens tagit reda på fakta innan du skrev det där ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

synd hoppas den blir bra, menar gillade både HL2 och sedan esp one, så bra blir den nog men att bli överaskad gör ju inget

undra varför bara, verkar som att Valve mera än en gång har överskattat sin programernings fart


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Pooslice:

Men sluta med episodes för 300 pix? Vad fan är det för stil? Samma vapen "samma" spel... ehh, nej, vi vill inte!

Jaha, och de andra tåv spelen du får med då? Har du ens tagit reda på fakta innan du skrev det där ?

Det är visst några som fullständigt skiter i solidaritet och valfrihet. Men för att svara på din fråga, ja det vet jag.

Medlem

VARFÖR! Jag säger bara en sak, och det är, dålig planering. Hur svårt kan det vara att hålla sig till en plan som man antagligen satt upp innan utvecklingen av spelet drar igång. HL, mitt kära HL, vart har du tagit vägen

Medlem

Err Remixxan vad snackar du om? Inga planer är 100% Och så vitt jag minns blev HL1 grovt försenat det med, dock så hypades det inte långt före release


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Men sluta med episodes för 300 pix? Vad fan är det för stil? Samma vapen "samma" spel... ehh, nej, vi vill inte!

Tja...du får bättre grafik och nya miljöer. Och som en annan kille sa - man får inte bara Episode 2 på köpet

Allvarligt talat, 300 kan vara lite väl magstarkt för en del - men är det för dyrt så är det trotts allt ingen som tvingar dig att köpa spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

var inte hela grejen med episodiska spel att de skulle släppas snabbt? inte för att jag bryr mig så mycket om hl2 och dess expansioner, men det känns lite konstigt tycker jag.


signatur
Medlem

Typiskt Valve *suck*

Litar aldrig på deras releasedatum, alltid försenat.

Medlem

Vad alla suckar och stönar då. Snälla nån, det är bara ett spel. Finns större problem i världen. Det finns tusentals andra spel att spela under tiden.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Oj, det enda jag hade att klaga på med Episode One var att det kändes omodernt, fan vad kul att de uppdaterar spelmotorn iom Episode Two. Dessutom så är det skitbra att de gör ett miljöombyte, det är definitivt två anledningar som jag tycker gör spelet värt väntan. Portal och TF2 är också kul "extratillägg" imho.

Skrivet av leper:

var inte hela grejen med episodiska spel att de skulle släppas snabbt? inte för att jag bryr mig så mycket om hl2 och dess expansioner, men det känns lite konstigt tycker jag.

Näää, den riktiga grejen med episodiska spel var ju att man skulle betala för samma expansion med tre gånger normalpriset

Btw, den som väntar på något göt väntar aldrig för länge. Ep 2 ser jag fram emot mycket mer än Ep 1, äntligen ett välbehövt miljöombyte ("klarar Source annat än knastertorra stadsmiljöer och instängda bergsklyftor?!?!?1!") och lite nya fiender. Storyn lär väl fortfarande vara meh och sluta med en cliffhanger, men det lär bli kul att spela.

Dessutom Portal på köpet. Givet.

Medlem

signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar