Starcraft 2 tillkännages 2007?

Robot
Medlem
Starcraft 2 tillkännages 2007?

W00t! Den stora dagen är inne. Dock är jag inget hängivet fan av starcraft, dock kan det vara intressant med en tillpiffad uppföljare.

*Snacka om höga förväntningar och krav Blizzard kommer få på sig*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

W00t! Den stora dagen är inne. Dock är jag inget hängivet fan av starcraft, dock kan det vara intressant med en tillpiffad uppföljare.

*Snacka om höga förväntningar och krav Blizzard kommer få på sig*

Mmm trro det kommer vara för höga förväntningar, vilket kommer leda till en massa skitprat.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Vänta tills de går officiellt ut med det. Innan dess är det bara massa obekräftade rykten... Dessutom vet vi ju inte ens att det kommer en fortsättning på StarCraft som strategispel. Kan röra sig om FPS i StarCraft-världen eller nåt hehe.

Medlem

Inte direkt oväntade nyheter... men roliga.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Kan röra sig om FPS i StarCraft-världen eller nåt hehe.

Starcraft: Ghost... som de la ner? Njee...
Kan väl dock vara ett diablo 3 istället för starcraft 2.


signatur

osv.

Inaktiv

det är mera troligt att det är diablo 3...för minns ni inte den snubben som jorde musiken till 2an sa att dom höll på med 3an...
och man har inte hört ett skit om SC2...

och jag har aldrig gillat starcraft så mycket...diablo myckat rolig...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Det är dags för ett nytt Starcraft nu ffs!!


signatur

yolo

Medlem

Nej menade inte Ghost. Menade bara att vi vet ingenting nästan så det kan bli vad som hällst egentligen. Ny onlinelir, RPG, FPS eller strategi. Så länge de gör spelet till PC så blir jag nöjd :). Nåt kul RPG/FPS i StarCraft-världen hade varit nice :).

Medlem

Kan inte säga att jag heller gilla SC så mycket men use map settings funkar alltid i alla spel... Mmm minnena.
RPG har de väl redan diablo världen till... för att inte nämna wow då nu så tror inte de gör ett SC rpg. Inte FPS heller med tanke på att de lagt SC: Ghost på is vilket var ett FPS. Verkar meningslöst att starta något så inte göra klart det för att sedan börja på samma sak igen... eller?
Dock hade de ju 3 spel på g så blir väl diablo 3, sc 2 och lost vikings 3


signatur

osv.

Medlem

Ptja, så länge dom inte återanvänder WC3/WoW-motorn så blir det nog bra Kan ju bli ett trevligt komplement till C&C3

Medlem

Jag är skeptisk till uppföljare till klassiker, men behovet finns ju!

Inaktiv

Det blir dabbe 3. Fria oss från gnomes och /dance jag vill ha nåt mörkt inge mer cartoons.

Medlem
Skrivet av Mysli:

Jag är skeptisk till uppföljare till klassiker, men behovet finns ju!

Samma här. Jag kan inte tänka mig att de kan överträffa orignalet i det här fallet. Å andra sidan så lär de ju lägga nog med resurser för att inte skapa ett sämmre spel men det får det tufft. Ser fram emot de med stort intresse iaf.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av arpeggio:

Det blir dabbe 3. Fria oss från gnomes och /dance jag vill ha nåt mörkt inge mer cartoons.

hehe, StarCraft är inte heller så fredligt! Warcraft är ju rena rama barnspelet på stilen men det är ändå så sött så man måste älska det :). Ge oss ett nytt StarCraft, Diablo känner jag mig inte lika sugen på men det duger också!

Medlem

Hur fan kan de prioritera StarCraft 2 före Diablo 3?
*gråter* buuuuuu

Inaktiv

Personligen tycker jag inte det har gjorts något RTS som slår Starcraft ännu. Tre perfekt balanserade och HELT olika raser.
SC2 är efterlängtat.


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem
Skrivet av LiTo:

Hur fan kan de prioritera StarCraft 2 före Diablo 3?
*gråter* buuuuuu

För att vissa tycker att Diablo serien inte är så kul iaf jag.

Medlem

Kanske ett MMORPG i StarCraft-världen?

Men allvarligt, långt hellre StarCraft 2 än Diablo 3.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Let the hype begin.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

kanske en MMORTS ? .. låter astråkigt när jag tänker efter :).. önskar att de kunde ändra max-units och upplösningen på gamla starcraft. borde inte vara några större svårigheter att fixa om de orkar fixa alla buggar som de fortfarande ordnar..

Skrivet av andreas:

kanske en MMORTS ? .. låter astråkigt när jag tänker efter :).. önskar att de kunde ändra max-units och upplösningen på gamla starcraft. borde inte vara några större svårigheter att fixa om de orkar fixa alla buggar som de fortfarande ordnar..

Om du hinner nå max units-taket så spelar du inte tillräckligt aggresivt.

Medlem

Starcraft är ett av tidernas bästa spel. Hoppas verkligen på en uppföljare. Diablo spelen handlar bara om att slafsa fiender och hitta nya saker.. Hur kul är det egentligen ?

Medlem

Ge mig lycka!

Medlem

Frågan är, om det nu blir ett Starcraft 2...
Vad för sorts ras kommer de introducera?


signatur
Medlem

Skulle lätt vilja se ett Starcraft MMORPG

Medlem

Att någon hellre vill ha diablo 3 än starcraft 2 ser jag som underligt.... men det är ju bara jag ..

Medlem
Skrivet av Gabor:

Frågan är, om det nu blir ett Starcraft 2...
Vad för sorts ras kommer de introducera?

Amerikanare kanske.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Gabor:

Frågan är, om det nu blir ett Starcraft 2...
Vad för sorts ras kommer de introducera?

Blir kanske den skumma rasen som det snackar om i den hemliga banan i brood war expansionen.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

inget MMORPG bara..

är hypad som fan!

12
Skriv svar