Starcraft 2 tillkännages 2007?

Skrivet av Gabor:

Vad för sorts ras kommer de introducera?

Xel'naga är given.

Inaktiv

Äh, dom ända anställda som finns kvar på Bli$$ard är dom som underhåller deras wow-servrar...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Gabor:

Frågan är, om det nu blir ett Starcraft 2...
Vad för sorts ras kommer de introducera?

Amerikanare kanske.

Nja, tror Blizzard skulle få lite svårt att klämma in en ras av intelligenta 50-talsbilar i storyn


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Gabor:

Frågan är, om det nu blir ett Starcraft 2...
Vad för sorts ras kommer de introducera?

Amerikanare kanske.

Nja, tror Blizzard skulle få lite svårt att klämma in en ras av intelligenta 50-talsbilar i storyn

Why not? Blizz goes transformers!

Jag menade såklart USA-snubbarna, inte USA-bilarna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Inte Diablo!!! Det enda spel blizzard gjort som är ruggigt tråkigt, och ruggigt värdelöst imo. Visst trean kan bli bättre än de övriga, men det tvivlar jag på.

Medlem
Skrivet av RAGE77:

Personligen tycker jag inte det har gjorts något RTS som slår Starcraft ännu. Tre perfekt balanserade och HELT olika raser.
SC2 är efterlängtat.

Precis! Har aldrig heller spelat något spel med så pass bra balansering.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Inte Diablo!!! Det enda spel blizzard gjort som är ruggigt tråkigt, och ruggigt värdelöst imo. Visst trean kan bli bättre än de övriga, men det tvivlar jag på.

Omg, killen som är född under en sten?

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Inte Diablo!!! Det enda spel blizzard gjort som är ruggigt tråkigt, och ruggigt värdelöst imo. Visst trean kan bli bättre än de övriga, men det tvivlar jag på.

Finns ju inget roligare än d2 när man är några kompisar.

Medlem
Skrivet av CityHasse:
Skrivet av Pooslice:

Inte Diablo!!! Det enda spel blizzard gjort som är ruggigt tråkigt, och ruggigt värdelöst imo. Visst trean kan bli bättre än de övriga, men det tvivlar jag på.

Finns ju inget roligare än d2 när man är några kompisar.

När man har några kompisar ja.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av CityHasse:

Finns ju inget roligare än d2 när man är några kompisar.

Starcraft är roligare med några kompisar. (iallafall tills man blir arga på varandra;))

Inaktiv

Håller med. Diablo 1/2 är nog ett av de tråkigaste spelen jag spelat.

Skrivet av Steffe@Swec:

Ptja, så länge dom inte återanvänder WC3/WoW-motorn så blir det nog bra Kan ju bli ett trevligt komplement till C&C3

Om de använder WC3/WoW-motorn dömer jag ut spelet på förhand. Kan inte beskriva hur värdelöst det skulle fungera i ett spel som starcraft. Tycker jag i alla fall, är medveten om att andra tycker annorlunda (t.ex. de faktum att folk spelar WC3 ).

Men nu är det ju ett tag kvar och de har nog jobbat på det en del så det kanske blir bra. Med tanke på hur de förstört Warcraft-serien så vill jag inte ha några förhoppningar men ett bra Starcraft 2 vore sååå grymmt.

Inaktiv

Nya rasen blir väl antagligen Hybrids i såfall, kanske både dem och Xel'Naga iof.. Eller nej förrästen! De sammarbetar ju såklart! Jag lovar att Samir Duran var en Xel'Naga och det är ju han som skapar Hybrids! usch vad smart jag är :P.

Btw. så är starcraft 100000x bättre än Diablo. Punkt.

12
Skriv svar