Fler WoW-expansioner att vänta

Robot
Medlem
Fler WoW-expansioner att vänta

zzzz


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Nämen... vad oväntat. Kanske inte.


signatur

osv.

Medlem

Inte så konstigt faktiskt, alla MMORPGs måste få nytt innehåll med jämna mellarum om man vill behålla sina spelberoende kunder.

Inaktiv

Ja, WoW känns litet nu, verkligen på tiden med nytt material.. (Burning Crusade)


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Dock tycker jag de kan de kan hosta fram expansionerna gratis.. i dagens läge får man inte för månadsavgiften direkt.

Medlem
Skrivet av Katana:

Dock tycker jag de kan de kan hosta fram expansionerna gratis.. i dagens läge får man inte för månadsavgiften direkt.

Eller åtminstone ha betydligt lägre priser på expansionerna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Om det igår någon månad i expansionera så känns det mer motiverat att köpa...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

hunken? "om det igår någon månad i expansionerna". jaja, jag utforskade inte hela Wow-världen innan jag slutade så jag har mycket kvar att göra innan jag köper expansionen.

Medlem

Hmm, dom har väl skjutit upp the burning crusade ett par gånger nu? "en expansion varje år" lär juh knappast gå om det skjuts upp hela tiden. -_-

Medlem
Skrivet av Mykee:

Hmm, dom har väl skjutit upp the burning crusade ett par gånger nu? "en expansion varje år" lär juh knappast gå om det skjuts upp hela tiden. -_-

"Starting with The Burning Crusade, every year thereafter we plan on bringing out a new expansion set - so every 12 months."

EFTER burning crusade ska det vara en varje år dom sa inget om att dom behövde hålla tiden med Burning Crusade


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om dom nu tvunget ska släppa ytterligare expansioner kan dom väl för faen fokusera lite på Pvp.

Medlem
Skrivet av Katana:

Dock tycker jag de kan de kan hosta fram expansionerna gratis.. i dagens läge får man inte för månadsavgiften direkt.

Hörs att du inte kört SWG :P. man fick en patch per månad som fixade 4 buggar och skapade 45 nya.
+ att det var max 1 sak som va content (istället som för WoW minst tre)
SWG va ett bra spel tills dom försökte komma åt mainstream spelare

1
Skriv svar