Crysis-demo släpps före spelets premiär

Robot
Medlem
Crysis-demo släpps före spelets premiär

Great! Då kan man i förväg se hur fort datorn dör av systemkraven. nice!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Låter bra, man kunde ju gissa detta.. nu är frågan: När?


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Ja precis - frågan är när. Men det är rätt bra att man kan få chans att prova det. Frågan är om Vista släppts innan demot på Crysis (vore ju roligast att prova med dx10)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja nu kan man bara börja vänta på demot och när ATI släpper sitt monster löst, nämligen R600!! vill ha vill ha!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Hehe... min dator kommer dö om jag försöker köra igång det spelet...

Medlem

En chans att verkligen maxa mitt Crossfire system.


signatur

AMD 64 X2 4800+@2.8 GHz, 2 GB DDR, Asus A8R32-MVP, X1900Crossfire, X1900XTX

Medlem

folk kommer bli deprimerade när deras datorer inte pallar demot

Medlem
Skrivet av mett:

folk kommer bli deprimerade när deras datorer inte pallar demot

Ne de kommer klaga på att Crytek är dumma i skallen som gör spel som inte funkar på deras system.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Skrivet av LocSin:
Skrivet av mett:

folk kommer bli deprimerade när deras datorer inte pallar demot

Ne de kommer klaga på att Crytek är dumma i skallen som gör spel som inte funkar på deras system.

"de" kan fara åt helvetet.. bomba dom och gör crysis så snyggt att minimum kraven är Ny intel, 8GB RAM, 4st R600 i Crossfire, 2st Ageia Phyx och en 32" TFT 2ms!


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

kommer nog inte tanka demot, kommer ju lagga dasa på min dator. Blir o skaffa sig ett jobb och uppgradera!

Inaktiv

Härligt, älskar när demosarna kommer före spelet.

Medlem

vilka kort finns det som stöder directx 10 just nu?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Hade liksom för mig det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dom släpper väl knappast ett demo som endast går att köra på Vista?

Medlem

Får nog bli en uppgradering tror jag, även fall datorn nu säkert hade klarat minimum (4800+ x2 sli 7800gtx 2gig ram) Ska lätt köpa 8st Ageia Phyx och ha mulitmum Quad Crossfire med 16gig ram ;D

Inaktiv

Det bästa är att vänta tills dx10 korten är här... ingen idé att uppgradera annars.

Inaktiv

Crysis NICE tänkte ja första gången ja såg en trailer! Det är bra att demot släpps innan spelet.... Min dator klarar Crysis lätt med dx10 å allt Cool grafik kan man säga men min skönhet klarar det ! (Hoppas jag ) ;D Fick den i mars 07 så det ska nog gå bra !

Bra.. då borde det inte leachas så mycket då.. :$


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar