Skärmdumpar från Pro Evolution Soccer 6

Robot
Medlem
Skärmdumpar från Pro Evolution Soccer 6

Hmmm... tycker inte det såg speciellt bra ut :S
Men men, pes5 är kul så jag hoppas detta blir ännu bättre!

Flakmonkey

Det som såg dåligt ut är publiken imo... men annars tycker jag att gubbarna såg realistiska ut... ser inte ut som GI Joe gubbar som de gör i FIFA ^^

Medlem

Grafiken på publiken såg ju ut som International Socccer på C64:an.

Aja, bra spel är ju bra spel oavsätt grafiken.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Det som såg dåligt ut är publiken imo... men annars tycker jag att gubbarna såg realistiska ut... ser inte ut som GI Joe gubbar som de gör i FIFA ^^

Det är väl det som är grejen, realistiskt betyder ju inte automatiskt att det är snyggt. I många fall kan verkligheten se förbannat tråkig/ful ut, högupplöst som bara den men ful.
Vissa spel kan ju se skitsnygga ut trots låg upplösning på texturer och lågt antal polygoner, men designen gör den snygg så att säga.
Men jag håller med dig angående spelet, Pro Evo kanske inte är lika snyggt som Fifa men det ser verkligt ut. Fifa såg ut att vara lite "datoranimerat" :D. En annan detalj jag mäkte är att de flesta bilder på Fifa var tagna ur grodperspektiv med fokus på en gubbe, som för att visa hur detaljerad de kan göra EN gubbe. De här bilderna från Pro Evo var nästan uteslutande tagna från fågelperspektiv med riktiga spelmoment.....bara en detalj sådär.....

Medlem

Det här är det spel jag längtar till mest på 360. Hoppas fan att det blir kul nu! Pro 5 var helt sjukt kul på xbox, så dom kan bara inte misslyckas med det här.

Medlem

Det viktigatse är spelkänslan vilket PES serien har och inte FIFA serien. Anledningen till att folk köper fifa spelen är för att det står FIFA. Älskar mitt pes5 till PSP:n, längtar till 6:an.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Spelet går visserligen mer på känslan men grafiken är klart sämre än fifa. Screenshotsen ser absolut inte bra ut för att vara på 360. Nu är spelet antagligen riktigt skoj ändå men grafiken är klart sämre.

1
Skriv svar