Nya bilder från S.T.A.L.K.E.R.

Robot
Medlem
Nya bilder från S.T.A.L.K.E.R.

läskigt

Medlem

S.T.A.L.K.E.R. har ju bara sett sämre och sämre ut för varje visning, mest på grund av att många andra spel sprungit om det gällande utseende. De här bilderna såg dock riktigt bra ut, som om de putsat på grafiken lite

Medlem

Jag blir bara sne när jag ser att dem släpper bilder på det här spelet. Känns som dem försöker hålla oss intresserade & väntande på det här spelet så att vi inte glömmer bort det när det släpps år 2016. Men jag har väntat på det här spelet tillräckligt länge, jag bryr mig inte om det längre. Många andra mycket bättre spel som är på väg nu som jag väntar hellre på. Det här spelet kommer aldrig ut ändå, dem kommer aldrig bli nöjda me det, dem försöker bara mjölka utgivaren på pengar...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

HaZe303 skrev;
"Det här spelet kommer aldrig ut ändå, dem kommer aldrig bli nöjda me det"

Detta om något är fel.
Spelet kommer komma ut
Och det är tråkigt med folk som säger "speler komma inte komma och blä och ble"

Kan du nämna fler än 2 st HYPEáde spel som inte har kommit ut?
Dessutom, du skrev om att du inte bryr dig längre, varför kommentera då?
Gå och gråt i något hörn, för vi vet alla att du kommer spela spelet när det väl kommer till nästa år.

// Grining

Inaktiv

Stalker har varit under utveckling i ca 5 år. Det är lika lång tid som det tog att utveckla Half-Life 2. Stalker är dessutom ett ännu mer ambitiöst projekt än HL2, med mycket större, öppnare miljöer, icke linjärt spelande och avancerad AI. Det är inte ett dugg konstigt att Stalker tar så lång tid att utveckla.

Det som är konstigt är att man trott att det skulle ta så mycket kortare tid att utveckla det och att folk har gått på det.

Inaktiv

very nice


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Flakmonkey
Skrivet av Diztinct:

Stalker har varit under utveckling i ca 5 år. Det är lika lång tid som det tog att utveckla Half-Life 2. Stalker är dessutom ett ännu mer ambitiöst projekt än HL2, med mycket större, öppnare miljöer, icke linjärt spelande och avancerad AI. Det är inte ett dugg konstigt att Stalker tar så lång tid att utveckla.

Det som är konstigt är att man trott att det skulle ta så mycket kortare tid att utveckla det och att folk har gått på det.

Skillnaden är ju att väldigt få vet att arbetet med HL2 startade såpass tidigt som det faktiskt gjorde... Valve nämnde inget om spelet förrän de var säkra på att de var på helt rätt spår men det blev ändå försenat...

Stalker däremot har man ju hört talas om sedan det första spadtaget togs... i efterhand var kanske inte det särskilt smart

Medlem

Bilder säger ju ändå inte nåt om hur det är att spela spelet i sig..Men visst känner man sig lite lätt skeptisk till STALKER..Snyggt eller ej..

Inaktiv
Skrivet av Diztinct:

Stalker har varit under utveckling i ca 5 år. Det är lika lång tid som det tog att utveckla Half-Life 2. Stalker är dessutom ett ännu mer ambitiöst projekt än HL2, med mycket större, öppnare miljöer, icke linjärt spelande och avancerad AI. Det är inte ett dugg konstigt att Stalker tar så lång tid att utveckla.

mmm, och sen tog de ju bort en massa funktionalitet som de utlovat när de kom på att de inte klarade av att få ihop det. jag är skeptisk till det här spelet pga förseningarna och att de tagit bort delar som de utlovat.

Inaktiv

Så länge det blir klart och jag kan köpa det och spela det någon gång under min livstid så är jag nöjd =D


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv

Eller bla bla bla George A Bossaro eller vad han heter på 3D realms. "It's done when it's done"


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Jag läste foruminlägget från utvecklaren som gick igenom vad de ändrat/tagit bort och jag tyckte inte att det var någon större grej. I princip allt de nämnde var enligt mig förbättringar. Hade bara blivit irriterad om "datorn" kunde "klara spelet" innan jag gjorde det för att ta ett exempel.

Off topic: Är det bara för mig som delete-knappen inte funkar när man skriver ett inlägg??

Inaktiv

uppföljare till F.E.A.R ? samma jobbiga stil...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Men jag har väntat på det här spelet tillräckligt länge, jag bryr mig inte om det längre. Många andra mycket bättre spel som är på väg nu som jag väntar hellre på.

Haha förstår inte verkligen hur du tänker där? Låter som du inte "kan" vänta på STALKER för att andra spel är på väg och du måste vänta på dem. Och liksom vem sitter och "väntar" på ett spel egentligen? Man längar ju efter det, är inte så att jag skiter i allt annat i livet för ett spel...

Skribent

Fortfarande spegelvända vapen? nej tack...

Medlem

Tror stalker kan bli riktigt bra och låt det ta tid. Finns gått om andra spel att spela. Men kom ihåg, spelkänslan är betydligt viktigare än grafiken.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Yeahyeah give us the game already


signatur
Medlem

Det här spelet känns "för långt bort" för att jag ska ha något större intresse tills det att det är släppt. Men det är verkligen ambitiöst och verkar vara skitkul

Inaktiv

jag tvekar inte en sekund på att stalker kommer va fruktansvärt snyggt och med en väldigt bra atmosfär...

men speldjupet och innehållet i har ju hackats bort bit för bit sen det först vart officiellt...

Och tyvärr verkar det ju inte bli annat än ett vanligt skräckshooter, dock kanske lite friare än de flesta fps spel.

Jag kommer fortsätta vänta, köpa och spela spelet utan tvekan men jag anar besvikelse.

Medlem

Och folk trodde inte grafiken skulle duga idags läget? Ser underbart vackert äckligt ut


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Diztinct:

Stalker har varit under utveckling i ca 5 år. Det är lika lång tid som det tog att utveckla Half-Life 2. Stalker är dessutom ett ännu mer ambitiöst projekt än HL2, med mycket större, öppnare miljöer, icke linjärt spelande och avancerad AI. Det är inte ett dugg konstigt att Stalker tar så lång tid att utveckla.

Det som är konstigt är att man trott att det skulle ta så mycket kortare tid att utveckla det och att folk har gått på det.

FEL. Half-Life 2 tog 6 år att utveckla, tackar.

Men både stalker har en sidsådär 5-6 uppskjutningar var så företagen bakomdom är ju rätt lika hahah
(Och dessa uppskjutningar som förekommit är INTE av media utan av själva företagen...)


signatur

Jäh..

Medlem
Skrivet av iOWa:

Haha förstår inte verkligen hur du tänker där? Låter som du inte "kan" vänta på STALKER för att andra spel är på väg och du måste vänta på dem. Och liksom vem sitter och "väntar" på ett spel egentligen? Man längar ju efter det, är inte så att jag skiter i allt annat i livet för ett spel...

Nej sade jag att jag skiter i allt annat för spelen jag längtar efter?? Du verkar läsa in för mycket från mitt inlägg?? Ok ja jag längtar efter spel, är du nöjd nu!!? Jag tror stalker blir en stor flopp... speciellt om dem tänkt släppa den samtidigt som Crysis... Ja ifs så kanske dem som är snåla och inte uppgraderar sin burk, dem kanske köper det är b-spelet istället!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Nej sade jag att jag skiter i allt annat för spelen jag längtar efter?? Du verkar läsa in för mycket från mitt inlägg?? Ok ja jag längtar efter spel, är du nöjd nu!!? Jag tror stalker blir en stor flopp... speciellt om dem tänkt släppa den samtidigt som Crysis... Ja ifs så kanske dem som är snåla och inte uppgraderar sin burk, dem kanske köper det är b-spelet istället!!

Hihi jag överdrev nog lite. Om STALKER blir en flopp återstår att se, det som kommer bli bäst av "nästa generations" fps är Bioshock tror jag. Själv så tycker jag att STALKER verkar mer intressant än Crysis, gillar när RPG-element finns i ett FPS spel, hoppas att dem har kvar sånt i STALKER.

Medlem

Snyggt spel, hoppas att dom rätar till stavningen och meningsbyggnaden i dialogerna innan de släpper spelet också.

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=13267

"Tell about that place."
"I need artefacts."

Fattas bara "All your base".


signatur

Devil Reef - Isometric Roguelike / Dungeon Crawler. Release 2024

Medlem

Tycker det är skönt när spel som UT2007 nämns att det är i görningen. Det känns liksom som att det kommer ungefär när de säger, "första kvartalet 20xx" typ. Plus att kvalitén är hög både spelmässigt och visuellt.

Tycker STALKER verkar häftigt men det kan vara lite segt att vänta så länge och att det skjuts fram hela tiden. Men det är ju bara för att jag är intresserad av spelet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Även om jag inte är lika exalterad längre över STALKER så måste jag bara ha det. Ett spel i Post Apocalypse-anda som mixar RPG/FPS kan jag inte missa. Mums!

1
Skriv svar