Nytt demo till Test Drive: Unlimited släppt

Robot
Nytt demo till Test Drive: Unlimited släppt
Medlem
Nytt demo till Test Drive: Unlimited släppt

Har redan testat det, är typ nästan som första demot. Fast nu kan man spela mot andra i MP, och nu får man testa lite nya bilar och motorcykeln som man inte fick testa i det förra demot!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Hur e styrningen jämfört med det gamla demot? (jag har ingen 360 så ja har ju inte testat nått tdudemo, men många klagade ju på styrningen). Någon förbättring där eller?

Medlem

Aaa mycket bättre ! Men fyfan vilket spel ! Helt såld på det

Medlem

Hoppas bara det blir bra på PC också annars blir ja sur, haha.

Medlem

Styrning var helt okej, även om den är lite arkad-aktig. Detta är inget negativt egentligen, då den passar syftet utmärkt. Tyvärr så började en amerikanare och en fransos skrika på varandra över lurarna. Salvor av "shut the fuck up!!" varvat med någon kaskad av vad som lät som förolämpningar på franska.

Min första erfarenhet av Xbox Live förresten, och måste säga att det var en underhållande sådan..

Medlem

Jag körde just runt med 8 andra bågar och brännde runt på hela demobanan sjukt kul !

Medlem

Heter du BlackBurn på Live också? Namnet är väldigt bekant

Medlem

Aaaa ;P Jo kanske det Vi kanske gled runt ^^ BlackBurn SWE heter jag det är väl bara att adda ^^

Medlem

Blir lite advensjuk nu :<


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ett självklart köp inför min stundade xbox360 införskaffning


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Har ingen lust att skänka mig en plasma TV och ett 360?

Medlem
Skrivet av Mysli:

Har ingen lust att skänka mig en plasma TV och ett 360?

haha, säger detsamma

Medlem

Plasman finnns,360'n finns men ingen tillgång till Live måste vänta ääända tills spelet släpps

Inaktiv

var besviken på demot :/

Medlem
Skrivet av cabante:

var besviken på demot :/

Berätta gärna varför!

Medlem

Tyckte det var bra mycket bättre än förra. Väldigt arkadigt, som påpekats ovan, men det tjänar syftet rätt bra. Kul som fan att bränna runt och köra inofficiella race, eller köra direktutmaningar.

För övrigt körde man onlien i gamla demot med.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av SebbeSkarp:
Skrivet av cabante:

var besviken på demot :/

Berätta gärna varför!

Tyckte det var ingen känsla alls.

Och laggigt bilarna uppförde sig , live spelarna alltså.

Medlem

Upplevde stundvis lagg jag också, men det berodde nog mest på dåliga uppkopplingar och att det inte är regionsindelat på något vis, så du kör tillsammans med, och mot, personer runt om hela världen.

Medlem

Det fixar det inför releasen.

Inaktiv

lär er svenska ffs...var och varannan skriver som en kratta

Medlem

Har inte prövat spelet själv men om någon reviewar hur nätkoden fungerade vore det perfa.

Ganska vanligt är juh att bilarna tycks hacka fram
eller åka en halv meter ovanför marken utan kännsla
i och med stora lag och uppkopplings problem.

En mega server till detta spel vore katastrof krävs
minst en för varje världsdel annars vete fan vem
som är idiotisk nog att köpa spelet.

Medlem

Fan va schysst med detta demo. Men spelet gick ifrån att ha varit förhandsbokat till att bli avbokat. Attans vad dålig känsla det var i bilarna. Om det inte blir någon stor ändring i fullversionen så lär jag tyvärr hålla mig ifrån detta.
Känner mig riktigt nere nu, jag hade hoppats så mycket på detta spel.

Edit: Efter att ha kört runt och lattjat lite med bågen så känns spelet ännu mer plastigt.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Jinx:

lär er svenska ffs...var och varannan skriver som en kratta

Kom igen gott folk. Svenska ffs.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Fan vad dålig styrning det var med motorcykeln. Likaså med bilarna, men med bågen drar man av vägen konstant och det går inte styra ett skit vid högra farter.
Varför lär dom sig inte av Need For Speed spelen för?

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Fan vad dålig styrning det var med motorcykeln. Likaså med bilarna, men med bågen drar man av vägen konstant och det går inte styra ett skit vid högra farter.
Varför lär dom sig inte av Need For Speed spelen för?

Styra mycket på en båge går inte så lätt
i 240km/h om det är det du undrar.

Inaktiv

Svenska!! FFS!! WTF

Medlem
Skrivet av Jinx:

Svenska!! FFS!! WTF

Har du inget bättre att göra än att klaga??


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Jinx:

Svenska!! FFS!! WTF

Men vad fan.. Om du ska klaga på svenskan, ge sjutton i att använda förkortningar som FFS, WTF. Och sen använder man bara ETT !.


signatur

Vart medlem 2001-06-13 men min första användare försvann.

Medlem

Och sluta skriv meningslösa inlägg plz...

12
Skriv svar