Nytt demo till Test Drive: Unlimited släppt

Medlem
Skrivet av Jinx:

Svenska!! FFS!! WTF

Jag tar för givet att du skämtar.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Han kan inte vara mer än 13 år ..

Flakmonkey

om vi nu kunde släppa snacket om språkbruket och återgå till diskussionen om Test Drive: Unlimited så vore det underbart. Vill inte behöva radera och varna en massa människor

Medlem

Med tanke på att det är svårt att styra en båge i den hastigheten ska det väl för den skull inte vara svår att styra när man ligger på 70-80 km/h. Kör en R6 själv och tycker inte alls att körkänslan är särskilt nära verkligheten. Dessutom bör realismen lämna tillräckligt med rum för att göra spelet roligt. Det är det inte nu.

Att Spidern går i sidled(!) när man bromsar och svänger i en viss hastighet tyder ju inte på annat än sämre kör-realism än Segas gamla lir i arkadhallarna.

Medlem

Det kallas ställ.

Medlem
Skrivet av Jinx:

lär er svenska ffs...var och varannan skriver som en kratta

Är nog därför vi skriver kommentarer på FZ och inte på framsidan av Dagens Nyheter. Sist jag kollade så var ffs ett engelskt uttryck...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

välkommen te data åldern


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

är de nån somhelst "simulation" lr är de ren arcade känsla i spelet, e så less på alla dåliga racingspel som need for speed serien som bara producerat skit sen efter 1:an, värkar inte va nån skade fysik i spelet heller, såg nått filmklipp där han drar rätt in i en jeep i 300 knyck o bara rullar vidare

12
Skriv svar