Just Cause-demon släppt

Robot
Medlem
Just Cause-demon släppt

Jippi.. sidan kan inte visas *stöööön*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Snacka om överbelastning :>

Medlem

ha grymast! tack fz

Medlem

Äntligen

Tyvärr får jag bara veta att det inte går att ladda ner

Medlem

Nähä... funkar inte ens för Fz.. då är det illa....

Medlem

Fz, fz fz.. Lilla, lilla fz, när ska ni börja med torrents? Det är så mycket bättre. Då kan alla hjälpa till o ladda upp....

Medlem

Gött, men samtidigt vilket skämt, är ju en omöjlighet att få ned något från FZ nuförtiden.
Har försökt få ner Company Of Heroes demon i flera dagar utan resultat, Just Cause demot landar väl lagom till nästa helg....:p

Medlem

Kan nån bara va lite cool och göra en torrent........

Medlem

vars är 360 demon??


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

vars är 360 demon??


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Tappat mitt förtroende för fz filarkiv... så fort det är lite större filer händer inte ett skit... har 2mbit så det är inte linan.

Medlem

Som jag sa, fz borde börja med torrent ist på såna här stora filer som blir överbelastede lätt.

Flakmonkey

Som vi sagt så många gånger, torrentstöd kommer med det ny filarkivet som är under utveckling aws.

Medlem

Jasså? Det visste inte jag, coolt. Det ser jag efram emot!

Medlem

själv så tankar man just nu...

Måste bara få över filen till andra datorn...

Kom på att den här nog inte klarar spelet, men vill inte avbryta för vem vet om jag kan ladda ner igen sen..

Medlem

det går ju inte att taka hem


signatur

AMD Athlon 64 X2 DualCore 6000+ @ 3.0 GHz | Crossair Value 2X 1024 MB 667 MHz | Gainward BLISS GeForce 8800 GTS 320 MB

Medlem

någon som vet nån annan mirror än gamespot och fz? Fz kommer jag inte åt, och gs är lååångsamt.

Medlem

Funkar utmärkt, man får testa massa ggr bara=)

Inaktiv
Medlem

Tyvärr är det som Daven sa. Bara att klicka bra många gånger (funkade precis för mig).

Medlem
Skrivet av Fargo:

någon som vet nån annan mirror än gamespot och fz? Fz kommer jag inte åt, och gs är lååångsamt.

sök runt lite på nätet.. kommer nog snart att komma upp på fler ställen..

Medlem

Vad är systemkraven för spelet(demot) ??


signatur

"Du skall inga andra gudar hafva jämte mig" PC Gamer KAPITEL 666, VERS 19.

Medlem

Har sedan en ganska lång tid tillbaka faktiskt också haft problem med fz filarkiv. Ibland kan de vara admin som glömmer lägga till i länken att de ska vara en download funktion som ska infinnas då det gäller diverse film format.
Men i regel är de ju då bara som i mitt fall med Opera som jag använder högerklicka och ta "ladda ner till hämtningskatalogen".
Fast nuförtiden kommer det i regel upp en ruta som kräver login namn och användarnamn ibland fungerar det att bara trycka Logga in ibland kräver de att man tycker avbryt för att de ska gå igång. Men som oftast så händer de absolut ingenting när man trycker på download knappen utan de står där och bara tickar...
Och på de filer där admin har lagt til just "download" i länken i arkivet kan man då inte trycka "ladda hem till hämtnings katalogen" då får du ju enbart en download.php fil nerladdad hehe =).


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Redaktör

Som sagts åtskilliga gånger redan: filarkivet är en sorglig hög dåtid som måste göras om. Vi håller på men vet inte när det blir klart. Ni får stå ut så länge.


signatur
Medlem
Medlem

utvecklare borde skjutas för inte sätta in support för alla upplösningar! Man kan ju fan inte bara hoppa över 1280x960!

När ska utvecklare lära sig att göra support för ALLA upplösningar även widescreen.

Medlem

idioter som inte skickade filen till fler sidor som hostar demos,, eller la upp en BT tracker för demot.... hatar sånt vänta vänta å vänta för en sketdemo..

Medlem

Klarade just demon, inte speciellt lång men stort område iaf.. I början kände jag mig besviken på kontrollen men efter att ha spelat igenom det så vill jag spela mer..
mirror: http://www.k-files.de/download.php?s=c&action=details&dlid=55...
Tysk site och man måste regga sig men jag laddade därifrån i nästan 2mb/s så väl värt det enligt mig iaf.

Medlem

Jag har klickat ungefär flera hundra gånger, funkar inte här iaf.

Skriv svar