17 färska foton från Battlefield 2142

Robot
Medlem
17 färska foton från Battlefield 2142

Jag tycker miljöerna ser väldigt tråkiga ut, i alla fall de man har sett på bilder.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ja men om man ser tillbaks på andra spel i BF serien så var det inget fel på omgivningarna. Därför tror jag att miljöerna kommer vara både varierande och snygga. Annars ser det bra ut tycker jag. Ju mer man ser av både BF2142 och QW:ET så känns det som att BF2142 kommer vara mer varierande med snyggare designade fordon/soldater och roligare att spela.

Ska man dömma av bilderna som är ute så är det faktiskt snyggare omgivningar i ET ivid det här läget. Men som sagt tror att BF2142 har mycket mer att visa upp.

Det enda negativa jag kan säga om BF2142 är de flygande baser och att man måste hoppa upp dit från APC:s. Känns inte som det kommer fungera bra samt att baserna är så fula! Ushh!

ET däremot ser tråkig ut då man måste alltid ta kartor i samma ordning. Dvs man kommer spy efter ett tag när man ska ta "den första bron" IGEN!. Ushh...

Medlem
Skrivet av ArtMan:

ET däremot ser tråkig ut då man måste alltid ta kartor i samma ordning. Dvs man kommer spy efter ett tag när man ska ta "den första bron" IGEN!. Ushh...

Fråga dom som spelar Wolf:ET hur kul det är att ta den där pansarvagnen igen på exempelvis Goldrush - de gör samma sak och ändå tröttnar de inte. Varför?, För att det är kul med strider som är intensiva och håller sig på samma ställe där man faktiskt utför objectives och kan testa annorlunda taktiker och strategier varje gång.

Jag ser hellre på det så här, i BF:
"Nu ska jag springa fram och tillbaka mellan några flaggor och med 22 spelare på servern är det inga problem för att jag kommer inte träffa på någon ändå, yay! :D"


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar