Skärmdumpar från nya Alone in the Dark

Robot
Medlem
Skärmdumpar från nya Alone in the Dark

Tur att inte Uwe Boll fick jobbet med datorspelet också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vilken plattform ?

Medlem

Relevant fråga faktiskt - dom andra spelet i serien rockar så hoppas det är PC


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Flakmonkey
Skrivet av Famest:

Vilken plattform ?

När texten är röd så betyder det att det är en länk... när ett spel är länkat så går den till spelets sida i vår databas, där står det vilka plattformar ett spel kommer till. Om det kommer upp en länk som den nedan så ska du alltså klicka på den om du vill ha reda på mer om spelet.

#Alone in the Dark: Near Death Investigation

Medlem

Sorry Nosen glömde

Medlem

Haha och jag var så inne i Famest kommentar att jag inte tänkte så långt iheller

Edit: Kanon, det var det man hoppats på yay!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt fin grafik! Jag kommer garanterat skaffa detta spel. Ser riktigt kul ut, lite som farenhiet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Farenheit höll jävla bra klass, tyvärr var det lite väl litet spel. Men kan dom uppnå samma känsla som farenheit fast med Alone in the Dark stämningen så kommer det rocka!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

det såg ju nice ut

Medlem

har inte tyckt om alone in the dark. Spelet ska vara skrämande men jag tycker inte det. Vet inte om det var fyran då man var vid det stora huset. Om man gick utanför lyset så kom det fiender, så det blev ingen vidare effekt när man visste när fienden kom. Hoppas att det här är mycket bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har inte heller haft nått stort intresse av Alone in the Dark, filmen var värdelös... Grafiken var ju lite halv mysig så man kanske ska titta om det är nått att införskaffa...

Medlem

Det ser ut att kunna bli ett av de snyggaste spelen ute när det kommer, utan tvekan. Hoppas bara att det ser ut så där när man spelar och inte bara i cutscenes.

Medlem

Hoppas det blir bra! Om de lyckas få mig att återuppleva känslorna som jag hade då jag lirade det första spelet i serien så är jag mycket imponerad och glad

Medlem
Citat:

Har inte heller haft nått stort intresse av Alone in the Dark, filmen var värdelös... Grafiken var ju lite halv mysig så man kanske ska titta om det är nått att införskaffa...

Hmm.... Filmen har INGENTING med spelen att göra. Det var nått förvirrat trams bara...

Men dom gamla spelen var riktigt riktigt bra! Dom är ju rejält gamla, så det kanske är lite svårt att uppskatta dom på samma sätt idag som när dom släpptes.
Alone in the dark uppfann ju hela den genren av spel som bla Resident evil och Silent hill tillhör.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Filmen "Alone in the dark" är nog den sämsta jag sett

Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

Filmen "Alone in the dark" är nog den sämsta jag sett

Den ligger bland dom sämsta tillsammans med Aliens 4, Batman & Robin och Baby Geniuses 2 enligt mig då...men spelen har alltid varit roliga Hoppas det fortsätter så!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar