Skärmdumpar från Metal Gear Solid 4

Robot
Medlem
Skärmdumpar från Metal Gear Solid 4

Nej, usch, fult, ge mig AA.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det där såg mycket sämmre ut än allt annat vi sett innan

Flakmonkey

Vänta tills filmen kommer, Metal Gear Solid har ju aldrig sett bra ut på stillbilder ^^

Medlem

Fult?! Det ser ju riktigt bra ut!

Inaktiv

ge mig trailern och spelet please :((


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Vissa är aldig nöjda... Vissa tror fortfarande på Ps3 hypen.. Vissa tror fortfarande att PS3 kommer leverera grafik som trailers från E3-05 visade... Vakna upp nån gång 'n smell the air!! Ps3 är som x360 i prestanda, om inte även sämre i vissa avseenden!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey

Kom ihåg ungar, det är tufft att hata PS3.

Medlem

kan inte klaga på den där grafiken, blir riktigt sugen på ps3an nu ju


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vissa är aldig nöjda... Vissa tror fortfarande på Ps3 hypen.. Vissa tror fortfarande att PS3 kommer leverera grafik som trailers från E3-05 visade... Vakna upp nån gång 'n smell the air!! Ps3 är som x360 i prestanda, om inte även sämre i vissa avseenden!!

antar att du inte sett MGS4 real time demon dom hade. Bilderna är inte av den bästa kvalite plus att dom inte är tagna med HD.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förstår inte hur ni kan klaga? Köper ni ett spel bara efter grafik eller? Orka med spel som ska se så grafiskt maxade ut som möjligt *host* UT2007 *host*

Detta ser inte dåligt ut och lär bli ett mästerverk somvanligt när det gäller spel från Kojima.

Medlem

pfff.. PC inom ett halvår > PS3, Xbox360


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vissa är aldig nöjda... Vissa tror fortfarande på Ps3 hypen.. Vissa tror fortfarande att PS3 kommer leverera grafik som trailers från E3-05 visade... Vakna upp nån gång 'n smell the air!! Ps3 är som x360 i prestanda, om inte även sämre i vissa avseenden!!

de som är erfarna spelare vet att det tar minst ett år innan man ÄNS ser potentialen i vad konsolen klarar av. Se bara på 360, där nya Test Drive ser BETYDLIGT snyggare ut än PGR. Dock ser MGS4 rysligt snyggt ut redan nu, mums. Speciellt den tech demo som visades i japan.

dock kommer PC äga alla konsoller inom ett år, I grafikväg.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hmm, inte lika vackert som de trailers som visades på Tokyo Game Show eller E3, och inte heller förgående bilder... Men man kan inte tro annat än att Metal Gear på PS3 blir en höjdare

Och angående konsollkriget; Wii är innovativt och kommer hålla ett litet tag sen tröttnar man både på viftandet och prestandan. PS3 är dyr ja, men det finns benemig stryka i den maskinen.

As always, PC über alles.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Ja, PC:n kommer säkert alltid ligga bäst till rent prestandamässigt. Däremot kostar det ju också en hel del mer. Bara grafikkortet som jag köpte i och med releasen av "Doom 3" kostade ungefär lika mycket som min Xbox360. Sen verkar det ju som om utvecklare mer och mer börjat koncentrera sig på konsoller de senaste åren.

Själv sitter jag inte och räknar polygoner i någon större utsträckning när jag spelar utan är mer intresserad av att spelet faktiskt är underhållande. Visserligen vill man kanske se någon form av förbättring av grafiken om man lagt ut tusenlappar på en ny konsoll men varför inte använda prestandan till annat än bara högupplösta texturer, svettande karaktärer och andra effekter som man knappt hinner lägga märke till. Kanske mer interaktiva och förstörbara miljöer, bättre AI och fysik till exempel.

Sen kanske man borde se till att ett spel faktiskt flyter på så pass bra att man inte behöver "fuska" och slå av v-sync. Många Xbox360 demos jag spelat verkar lida av, i vissa fall, helt oacceptabel "tearing".

Medlem

Nej, grafik är inte allt här i världen. Hade jag tyckt det hade jag inte kunnat spela gammla spel och hade dessutom inte kunnat ha en så "gammal" dator som jag har.
Jag vart bara förvånad av att bilderna såg så mycket sämmre ut än allt annat vi sätt i alla trailers för MGS4.
Tvivlar dock inte en sekund på att spelet kommer se lika bra ut som det gjort i alla klipp vi sett.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av HaZe303:

Vissa är aldig nöjda... Vissa tror fortfarande på Ps3 hypen.. Vissa tror fortfarande att PS3 kommer leverera grafik som trailers från E3-05 visade... Vakna upp nån gång 'n smell the air!! Ps3 är som x360 i prestanda, om inte även sämre i vissa avseenden!!

de som är erfarna spelare vet att det tar minst ett år innan man ÄNS ser potentialen i vad konsolen klarar av. Se bara på 360, där nya Test Drive ser BETYDLIGT snyggare ut än PGR. Dock ser MGS4 rysligt snyggt ut redan nu, mums. Speciellt den tech demo som visades i japan.

dock kommer PC äga alla konsoller inom ett år, I grafikväg.

Mitt första inlägg var faktiskt i PS3:ans försvar. Jag tycker screensen är snygga. Jag skrev så för att vissa gnäller hela tiden om hur fula bilderna är från ps3;ans spel. Det är det jag menar med att dem har för höga förväntningar.. Jag har förbokat ett ps3+ att jag äger ett 360 redan. Så du behöver inte förklara för mig. Jag har nog spela spel längre än du. Om jag säger Intelvision, vet du ens vad jag pratar om?? Det var första konsollen jag hade som ung...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

pwned


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Citat:

säger Intelvision, vet du ens vad jag pratar om?? Det var första konsollen jag hade som ung...

"Intellivision" heter den, och inget annat...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

1
Skriv svar