Unreal Tournament 2007 visar upp sig

Robot
Medlem
Unreal Tournament 2007 visar upp sig

snyggt - men det såg inte direkt kul ut. Återstår att se när det kommer ett demo på spelet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Flakmonkey

Tycker det ser fantastiskt kul ut ^^ Ser relativt snabbt ut, trots att det som alltid är nybörjare som lirar i trailers. Ska bli spännande att se hur snabbt och frenetiskt det är när man själv lirar

Inaktiv

*dreggel*

MÅSTE HA!!

Medlem

Gat däm, såg såå snyggt ut. Fast, jag vet inte om jag gillar effekten när man blir träffad av en rl. Återstår att se. Linkgun såg ut att bli ännu mer effektivare \o\

btw, Goliath is back!

Flakmonkey

Undrar hur det är att sitta och köra en sån där trebenad sak... om det skumpar lite fint då också ^^

nj
Medlem

För att summera: *dräggel*!

Samt kommentar #2: Vem bjuder mig på en ny dator?

Ser ut som att Epic kommer få till ett riktigt grafikhäftigt spel iaf, bara att hoppas att de lyckas behålla spelglädjen från de tidigare Unreal-spelen de släppt.

Medlem

Ser bra ut... förutom att det var extremt sparsamt med färg när man tittar på den vänstra skärmdumpen.

Medlem

Måste köpa ny dator för att kunna lira det här Men snyggt var det iaf

Ursäkta, smög killen fram ett "trick" på sin flygande skateboard?

Om de har bestämt sig för att hålla spelet på ett så oseriöst plan, kunde de inte åtminstonde gjort oseriösheterna lite coola då?

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Ska bli spännande att se hur snabbt och frenetiskt det är när man själv lirar

Antagligen inte alls, då man behöver en monsterdator :<

Flakmonkey
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Nosnos:

Ska bli spännande att se hur snabbt och frenetiskt det är när man själv lirar

Antagligen inte alls, då man behöver en monsterdator :<

Eller en PS3

Medlem

Inget spel för mig, blir så trött på folk som kan skjuta än då några få pixlar syns. För snabbt spel för mig, ser fram mot andra titlar så som Gears Of War dock ska man ha en 360 först..:/


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

älskar UT serien. Det här kommer nog vara den bästa


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag tycker nästan det ser för bra ut jag tror inte mina ögon och därför tror jag att bilderna är manipulerade för ingame filmerna jag har sett så hinner man ju inte se något bara folk som springer i 180 och skjuter

Inaktiv

Kommer bli så fett skoj !!!!
Ska köpa mig en ny dator bara för det spelet 8)

Medlem

Jag tyckte det ser riktigt bra ut, bättre än 2004 vågar jag påstå.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag tyckte det ser riktigt bra ut, bättre än 2004 vågar jag påstå.

Är ju en uppföljare så den är nog menad att vara bättre ^^

Hoppas att min nuvarande dator orkar driva spelet. Annars får man väl ge iväg och skaffa ett dx10kort istället för ens nuvarande 7900gtx ^^


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ugh, tror inte ens dagens highend datorer klarar UT2007 med de settings som körs i screenshoten. Blir dyrt med all ny hårdvara :/

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av conthox:

Jag tyckte det ser riktigt bra ut, bättre än 2004 vågar jag påstå.

Är ju en uppföljare så den är nog menad att vara bättre ^^

Förvisso, men det är långt ifrån alla uppföljare som är (mkt) bättre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Som en spark i röven, i nyllet... på ett bra sätt.

Hoppas gameplay är lika bra som grafiken


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Ser ju fantastiskt snyggt ut. Dock spelar det ju ingen roll egentligen. Blir ju till att skruva ner grafiken och tweaka så gott det går för max-fps online redan från dag 1.

Medlem

Varför tror alla att UE3 är så super krävande. Visst det kommer kräva en rätt ny dator. Men om du har highend idag så kan du spela spelet. UE3 är optimerad så att det är snyggt, men funkar bra. Många av dagens spel som t.ex GRAW och Oblivion är så dåligt optimerade för dagens datorer att därför funkar dem så dåligt också. Men har du en dualcore och rätt ny gpu så kommer du nog inte ha större problem med det här spelet. Därför så många tagit licensen på UE3 för den är effektiv. Speciellt sen när DX10 gfx korten kommer, då lär man inte ha några problem som helst. Jag säger bara ATI R600!! Grymmmmm 64 pipes!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag blev inte särskilt imponerad av trailern, men det är nog för att UT-seriens gameplay aldrig riktigt intresserat mig.

Inaktiv

Svinsnygg trailer ! Jag diggar verkligen effekterna när man blir skjuten ! Något annorlunda iallafall om man ser tillbaka i dåtidens "blod runt skärmen effekten".

Skaffar dessutom en Playstation 3:a förmodligen och då blir det nog inga större problem hårdvarumässigt

Ser dessutom fram emot dem nya bilarna ! Speciellt den coola "Tripod" bilen Wohoo

Medlem

hoppas det är betydligt bättre än -04

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Ursäkta, smög killen fram ett "trick" på sin flygande skateboard?

Om de har bestämt sig för att hålla spelet på ett så oseriöst plan, kunde de inte åtminstonde gjort oseriösheterna lite coola då?

Antagligen är detta nått som händer automatiskt när man åker ut för ett stup, bara så det inte ska se för stelt o tråkigt ut.

MFC
Medlem

Vilket fucking jävla joke alla filsajter är.. FZ.se är ju rena paradiset jämfört med dessa..

fuck-em all! FZ rox!

för övrigt, hojta till när den finns i filarkivet


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av C.A.B-05:

hoppas det är betydligt bättre än -04

Och vad var det som var så fel med ut2004 då? Klart bästa TDM/DM-spelet sedan Quake 3.

1
Skriv svar