Rainbow Six - Las Vegas

Medlem
Rainbow Six - Las Vegas

Började spela Rainbow Six - Las Vegas i helgen och trodde att det skulle vara ett vanligt Rainbow six spel, men så fel man hade.

[i]F.U.B.A.R[/i]
Man spelar ett specialförband eller en person ur specialförbandet vilket är nytt inom denna spelserie. Och man letar terrorister i las vegas som har kidnappat dina gammla kollegor, Så man är pistoff och ska ta ner terroristledaren med alla medel som finns tillgängligt (Det är nånstans här som spelet blir helt urkorkad och dumt). du har 2st vapen i grund och lite granater. Men när du får slut på ammo eller tröttnat på dom vapen som du har så kan du sno terroristernas vapen så du får egentligen aldrig slut på ammo för att du kan använda alla vapen som terroristerna har.

[i]If it moves kill it[/i]
I ditt specialförband så får du 2x polare med dig som du nästan lika gärna kan lämna och spela själv vilket händer rätt ofta endå utan att man tänker på det. Och tråkigt nog fungerar det också. Du springer omkring som du är John Rambo och ska ha ihjäl allting som du ser samnt förstöra allting som kommer i din väg. Här är inget att tänka på att du måste vara försiktigt så du inte har sönder hela byggnaden eller omgivningen det är bara att skjuta på och be till gud att dina skott träffar rätt.

[i]Duke Nuk'em[/i]
Det känns som man spelar Duke Nuk'em istället för Rainbow six, det enda som fattas för att det skulle vara ett duke Nuk'em spel är lite lättklädd kvinnor och hårda kommentarer lite här och var. Spelet är snyggt men det är verkligen inte det ett rainbow six spel ska enbart vara.. Vart är taktiken? Vart är känslan?

[b][i]America Fuck Yeah!

[/b][/i]

#blogg

Inaktiv
Rainbow Six - Las Vegas

Tycker Rouge Spear var det sista bra RS spelet, men Raven Shield var väldigt kul under LAN.

Medlem

Alltså Rainbow Six Vegas är ett skönt spel men inte i Rainbow Six anda. Gillar eldstriderna i spelet och med det ställt på realistic så kan du inte bara traska rakt fram och meja ner fienden utan du måste iallafall använda skydd och gärna rök/flash för att ta dig frammåt. Men visst förväntar man sig ett gammalt hederligt R6 så blir man nog besviken. Men jag blev mer positivt överraskad då jag efter lockdown förväntade mig 100% skit. Riktigt skönt röja spel i Coop med grymma eldstrider helt enkelt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar