Crackdown miniguide

Medlem
Crackdown miniguide

Vilket beroendeframkallande spel... jag har spelat Crackdown till och från en hel del. Riktigt skönt spel att lyssna på en ny skiva och bara hoppa runt lite, köra runt med någon bil eller bara titta på när världen rör sig runt omkring dig. Jag kan glatt säga att jag lyckats hitta alla Agility Orbs och har 10 Hidden Orbs kvar, har däremot använt guide för att hitta 30st hidden orbs innan, men det kändes inte värt att använda guide till resten. Om ni vill spela lite så är det bara att lägga till "SvDvorak" på Live.

Men till tråden, @Mordochai frågade mig om hur man bäst levlar upp på bilkörande. @MrBanzaiman ville veta också så jag känner att det kanske skulle passa med en liten miniguide till det. Tipsa gärna om ni vet något annat sätt.

1. Köra över så mycket fiender som du bara kan. Varje överkörd fiende ger experience, använd antingen SuperCar eller *Racing Car för att hinna ta dem innan de springer åt sidan.

2. Använd *buggyn för att göra trick vid stranden på Los Muertos ön, bredvid nöjesparken. Ta fart längs stranden och hoppa på ramperna vid de olika strandhusen.

3. Hoppa igenom stunt ringarna, ger däremot inte särskilt mycket och kräver nästan coop så att den ena slänger den andra igenom ringarna.

4. Hitta Hidden Orbs, ger ytterst lite.

5. Om du har *buggyn kör man upp på en vägg, gör en bakåtvolt, kör upp på väggen igen och fortsätter. Sjukt enkelt att levla då. Kan göras med SUVen men är svårare. Tipstack till Zelaxe.

*Kräver att du eller någon du spelar coop med har 'Getting Busy Bonus Pack'.

#blogg

Medlem
Crackdown miniguide

Om du har buggyn kör man upp på en vägg, gör en bakåtvolt, kör upp på väggen igen och fortsätter. Sjukt enkelt att levla då.

Kan göras med SUVen men är svårare.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tackar! Lägger till den.

Medlem

Dvorak om du vill lira Crackdown COOP med en svensk så adda Hero SWE

Medlem

Tack skall du ha! Och jag lovar att det var från mig de fick BioShock (PC) nyheten! Hero_Swe - lägger gärna till dig om det går bra. Går det att "starta" om spelet och behålla sin "status" (maxad på allt utom körningen)? För jag har inga bovar att köra över.


signatur

"Never give up! Never surrender!"

Medlem

Ja, det går att behålla statsen. Där det står Coop eller Singleplayer, tryck till höger så borde det stå Revive Enemies eller så. Då återställs alla fiender och bossar.

1
Skriv svar