Hämta Joint Task Force-demo från FZ

Robot
Medlem
Hämta Joint Task Force-demo från FZ

Måste joina Gamespot för att ladda hem det

1st post


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Jo, men det räcker med Basic, och det är gratis. Dock får man då hålla sig till långsammare servrar.

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Måste joina Gamespot för att ladda hem det

Jo, men jag tror inte du måste vara betalande medlem. Det räcker nog med ett gratiskonto

Skrivet av NeoOhm:

1st post

Ingen här på FZ är, eller kommer någonsin bli imponerade av detta, det är mest irriterande. Du hade dock något annat i ditt inlägg av mer substans, så du slipper kompanistryk denna gång

Edit: Och Marv hann före. Så blir det när man måste gå på toaletten mitt under sitt inlägg

Inaktiv

Man kan ladda ner spelet på downloads.com också(länk på gamespot).. det går dubbelt så snabbt som att ladda ner från gamespot men det går fortfarande inte snabbare än 16kb/s..

Medlem

får hoppas på att fz får up de ikväll. alla mirrors e sjukt sega!

Medlem

Testade först att tanka på Download.com så gick det i typ 20kb/s, så tänkte jag att jag fixar gamespot account så när man är klar märker man att det går tup 5kb/s där.. Första gången download.com utklassar någon i hastigheter..
Sen tillslut så kollar jag på en video efter 2% och såg att det var inget spel som passade mej,, 0.5 timme borta typ ;p

Medlem

hmm....skulle inte detta vara RTS spelet som hade FPS moment i det också...att man kunde ta kontroll av gubbarna i fps?

Tjena alla på fz! varit mycket på denna sida aldrig orkat regga mig...! hehe! lat!

Medlem

Finns att ladda ner på gamershell.com. Laddar ner i 220 Kb/s.

Hero_Swe//

Det är Field Ops du tänker på.

Medlem

ahhh ok tackar ante....

offtopic:När kommer det då?

Medlem

Hero_Swe//

Release Date: November 2006

Medlem

helt okej, snyggt och kul. Påminde om Act Of war till viss del. Kanske blir ett köp, ska testa mer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mycket bra ju... Positivt imponerad
Nu skall jag bara lära mig att inte dö hela tiden...


signatur
Medlem

När jag startar spelet så ser jag bara det vänstra hörnet på menyn, kan liksom inte sätta igång spelet eller ändra några inställningar!!!!

Vad är FEL?????:down:

1
Skriv svar