Just Cause-demo om knappa två dygn

Robot
Medlem
Just Cause-demo om knappa två dygn

Helt underbart.

Medlem
FML
Medlem

Längtar.

Någon som kan systemkraven lite snabbt?

Medlem

Mysigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av zolidznake:

Längtar.

Någon som kan systemkraven lite snabbt?

Nä, men antagligen väldigt höga, kolla bara på grafiken

Inaktiv
Skrivet av Famest:

grafiken

makebloom "500%" = TRUE

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Famest:

grafiken

makebloom "500%" = TRUE

sant

Medlem

Jag är tydligen en av få som verkligen älskar bloom. Jag tycker det är en otroligt vacker och stämningsfull effekt.

Inaktiv

Nja, det måste ju funka på PS2 och Xbox, så det kan inte vara super-högt!

Men varför måste det komma just den 24?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

skulle ju som någon ovanstående skribent skrev att det vore ju bra om de meddelade minimum och rekommendrarde systemkrav innna demot släpps, så man slipper ladda hem det för att sedan uptäcka att det krävs en bättre dator än den man har.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Torsdag blir en trevlig dag.

M89
Medlem

Tror inte det kommer att bli något bra spel, iallafall inte vad jag sett på dem bilderna som dem har på Gamespot :S

Medlem
Skrivet av Spectryym:

Tror inte det kommer att bli något bra spel, iallafall inte vad jag sett på dem bilderna som dem har på Gamespot :S

Haha, du dömmer alltså ut ett spel på grund av några screens? Men det är bra.


signatur

<3 #komsi @ q-net :)

Medlem
Skrivet av Carthack:

Haha, du dömmer alltså ut ett spel på grund av några screens? Men det är bra.

Precis....kolla combat mission - screenshotsen ser urusla ut men det är endå det bästa strategispelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har inte precis följt utveckligen av detta spelet, och har inte särskillt höga förväntningar/förhoppningar om det heller... men lär nog tanka hem och testa det ändå. Dessutom så är det studiedag på fredag så man kan spela mkt (om det nu skulle visa sig vara bra )

Medlem

bloom är najs men det ska fan inte vara överdrivet, förstår inte varför de har så extremt mycket på dom bilder som finns ute. det är inte alls snyggare bara för bloom är maxad.

Medlem

Bloom gör att låguplösta texturer osv inte syns så bra, vilket gör att man slipper använda så mycket fog utan kan ha LOD och sen bara blooma bort skiten typ...

Det är trevligt i måttlig mängd men vissa spel har för mycket så allt som är i ljusa färger ser ut att lysa...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag tycker om bloom - i lagom stora mängder. Det är som sagt inte snyggt när det är för hög effekt. Tycker dock inte det verkar vara så hög i Just Cause, av det jag har sett tycker jag att det verkar vara ganska lagom.

Ah! Vill ha spelet nu, får hoppas att demot kan minska längtan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

man skaffar det här till 360 så behöver man inte bry sig om systemkrav :). HDR är snyggare än bloom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

FML
Medlem

show me the money!!

1
Skriv svar