Hospital Tycoon tillkännagivet

Inaktiv
Hospital Tycoon tillkännagivet

"THEME HOSPITAL" ploppade först upp i huvudet när jag läste denna artiklen. Hoppas att det bli minst lika bra, Theme Hospital är ju lätt ett av dem bästa spelen i genren.


signatur

P180 | P5B DLX/WI | X6800@4Ghz | Corsair 6400C4 DDR2, 2048MB Raptor 74GB 150GB | M12 700W

Medlem

Du hoppas väl inte på allvar att Deep Red kan göra ett spel lika bra som Theme Hospital?

Medlem

Jaaaa... theme hospital var underbart! älskade det spelet. Kan inte tänka mig att det blir samma känsla i detta. Det blir bara så om man spelat "orginalet". Något sådanthär kan inte bli bättre (eller kan kan de väl, men då ska de verkligen till nåt extra).

Medlem

me want!
självklart blir det ingen theme hospital, men det betyder inte att det kommer vara kasst

Medlem

Hoppas det inte blir värdelöst som ER-spelet bara.

Medlem

Ge mig Theme Hospital! Var för länge sedan jag spelade det.

Får se om denna kan mäta sig med det.

Medlem

Deep Red är ju bra på Tycoon-spel, så det kan nog bli bra. Det blir bättre om det kommer på svenska dock, det var ju det som var så roligt med Theme Hosp.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMEEEE HOSPITAAAAL!!! Haha, tyvärr var man inte först med att påpeka att det är grymt som satan. Jag har det faktiskt precis bredvid mig.

Medlem

Gillade alla roliga sjukdomar man kunde få i Theme Hospital. Man kunde bli osynlig, tro att man var Elvis, bli helt sladdrig i kroppen och så vidare


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Oj oj oj tyvärr tror jag inte detta kan bli annat än en besvikelse. Theme Hospital går inte att bräcka, nånsin. Håller fortfarande idag. Sjukt bra spel.

1
Skriv svar