4A Games utvecklar nytt spel

Robot
Medlem
4A Games utvecklar nytt spel
Citat:

Titeln, som utspelar sig i Moscow

Det där var något av den mest krystade "svensk-engelskan" jag läst på länge.

Medlem

Omfg s.t.al.k.e.r. kopia någon?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Såg inte alls dumt ut, speciellt ljuset utomhus var nice. Stalker "look'a'like" kanske..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

*suck* @ stalker-kopia. Måste folk skrika "plagiat!" så fort ett nytt spel utannonseras?

Medlem
Citat:

Titeln, som utspelar sig i Moscow

Uj uj uj.... Inte Moskva då?

Edit: Aj, fanns visst fler som hann reagera på det innan


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Lol inte imponerande någonstans imo.. Med tanke på att det är planerat att släppas om över 2 år och att Crysis som ser 10 gånger bättre ut komme relativt snart så är man skapligt tveksam! Det skulle vara ifall det kom med en riktigt fet story då kanske.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

*suck* @ stalker-kopia. Måste folk skrika "plagiat!" så fort ett nytt spel utannonseras?

Håller med. lite svårt att göra ett spel som inte påmionner om något annat. Fast en del har lite svårt att fårstå det tydligen.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Laxen:

Omfg s.t.al.k.e.r. kopia någon?

Men till skillnad från Stalker kommer detta med största sannolikhet att släppas innan 2033


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv
Skrivet av Margy:
Citat:

Titeln, som utspelar sig i Moscow

Det där var något av den mest krystade "svensk-engelskan" jag läst på länge.

Oj oj, tur att någon har ögonen med sig idag, för det har inte jag. Korr.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

ser ut att vara samma motor som stalker använder. Men det här spelet kanske kommer ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av slartibartfast:

*suck* @ stalker-kopia. Måste folk skrika "plagiat!" så fort ett nytt spel utannonseras?

Håller med. lite svårt att göra ett spel som inte påmionner om något annat. Fast en del har lite svårt att fårstå det tydligen.

har jag inte alls svårt att förstå, men du kanske behöver glasögon eller något för att se att spelet är väldigt likt stalker...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar