Just Cause förhandstittat

Robot
Medlem
Just Cause förhandstittat

kass upplösning på de bilderna, släpp demot i stället för guds skull...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Håll i dig! På Torsdag släpps demot!

Medlem

Jag längar som en gammal banan

Medlem

Ah... jag orkar inte vänta längre! Jag vill hänga efter en helikopter, sitta på taket på bilarna, bada i vattnet och allt sånt där mysigt. Förhoppningsvis hjälper demot mot den värsta längtan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av Strumpa:

Jag längar som en gammal banan

OT. Du verkar vara en väldigt mogen person.


signatur

.

Medlem

vadå? Det är väl bättre med gula bananer än gröna? Eller iofs, han kanske är en gul/brun


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av matte__86:
Skrivet av Strumpa:

Jag längar som en gammal banan

OT. Du verkar vara en väldigt mogen person.

Onödigt inlägg följt av en onödigt inlägg.

Skrivet av Ankh:

vadå? Det är väl bättre med gula bananer än gröna? Eller iofs, han kanske är en gul/brun

Då han säger gammal så gissar jag brun/gul.

Såg förhandstitten i Gamereactor, och dom sa att spelet verkar vara riktigt bra, om man bortser från ett fåtal buggar och den kassa styrningen av motorcycklarna... Får se om dom har rätt eller bara snackar goja.

Medlem

Någon ide om hur stort demot kommer vara?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:

Någon ide om hur stort demot kommer vara?

En egen ö stod det i någon tidigare artikel...sen är det ju frågan hur stor en ö är.

Medlem

Hehe yepp det kanske är 200m i radie


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar