Dubbla El Matador-demos släppta

Robot
Medlem
Dubbla El Matador-demos släppta

Jahapp, detta ska bli kul *laddar ner

Edit: går i 120kb/s inte illa alls för att vara över atlanten
ps, är det någon som hittar snabbare "källa" så säg till
och btw så får allt FZ lägga upp den...

cheers


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

635 tankar jag i från cenega sidan


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Laddar ner nu. Ska bli intressant och se om det är bra. Tror det är lite som Max Pyane.

Inaktiv

btw måste man verkligen tanka båda demosen för att lira båda kartorna? :S


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Torrent?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av snyft:

635 tankar jag i från cenega sidan

vad har du för uppkoppling? det går bara i runt 100 för mig :/


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:
Skrivet av snyft:

635 tankar jag i från cenega sidan

vad har du för uppkoppling? det går bara i runt 100 för mig :/

24mbit men kommer bara upp 1mb/s vilket är väl typ 12mbit. Iofs kör jag flashget en downloadaccelerator som kör flera connections om jag inte har fel för mig


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Nån som har fått ner de ennu? Hade varit kul att veta vad ni tycker.

Medlem
Medlem

Oh my god yes, GH-länk, tack Mysli.

Ska bli spännande och se vad det här är...

Inaktiv

Tyckte det var sådär faktiskt... Rätt så svårt och ja vet inte vad jag ska klaga på men jag gillade det inte direkt.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Tyckte också att det var rätt svårt. Det små hackade också men det kanske var för att jag hade för höga inställningar jag vet inte. Ska prova sänka lite och se om det blir bättre.
Tycker annars att det var ganska snyggt men jag tycker att det inte är i närheten av Max Pyane.

Inaktiv

Vet inte riktigt vad detta ska
tillföra.

Detta är lite max payne effekter med
lite farcry tänkande, utfört med dagens
standardmått på grafik och funktioner.

Är man för bortskämd ?


signatur
Medlem

Jag tycker att det var ganska värdelöst

Medlem

Själv tycker jag de va skit kul. Körde allt på högsta o funka som en dröm. Kan oxå säga att jag gillar denna typen av spel väldigt mycke . Max Payne spelen har snurrat mycke i min CD-ROM. Vet oxå att jag kommer gilla detta mer en Max Payne spelen då denna miljön är mycket mer i min smak.

Så för mig är de ett givet köp.

Inaktiv

Funkar inte för mig :\. efter loggo introna så kommer en skärm up där det står Restoring, please wait.... om jag alt+tab'ar så dyker menybilden upp men det går inte att klicka på något som om spelet har hängt sig.

Någon annan som haft problemet?

ändrade lite core.ini till Refreshrate 85 och tog bort fullscreen så funkade det

Medlem
Skrivet av acid-999:

Vet inte riktigt vad detta ska
tillföra.

Detta är lite max payne effekter med
lite farcry tänkande, utfört med dagens
standardmått på grafik och funktioner.

Är man för bortskämd ?

Nope, det är spel som Max Payne och Far Cry som satt ribban högt. Detta spel når inte upp till dessa höjder tyvärr. Bra försök men ingen höjdare.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

redmac: De är ju vad du tycker. Och självklart så får man ju tycka precis vad man vill som tur är. Jag anser dock raka motsatsen. Vill inte dra in Far Cry helt i detta förutom miljön Ser inga mer likheter mellan Far Cry och de här spelet.

Men däremot Max Payne är ju lite mer av samma spel typ. Jag gillar Max Payne skarpt med tycker miljöerna är lite tråkiga och dystra och de vill jag inte påstå att dom va i dom här 2 demo uppdragen. Känndes mycke mer livfult och mysigt än den kännsla jag får i Max Payne som är lite mörk och kall.

Men som sagt. Smaken är som baken! Iaf ett toppen lir enligt min menning.

Inaktiv

AIn var helt okej, de gömde sig och kasta granater och sprang
omkring.

Det var också bra att man hade två snutar med sig som kund hjälpa till att pecka ut vart F! var.

Musiken stängde jag av direkt.

Vapnen var helt okej, inget att klaga på där.

Snyggt var det, som sagt tidigare lite far cry.

Måste mixtra lite med kontrollerna så det känns lite mer som MP så man får in det flyttet som man har/hade där.

Mycket som går att skjuta på, lite synd att bilar inte kan brinna och så men det är väl bra så det inte blir TOTAL kaos med massa bråte som flyger överallt och kanske landar på en ^ ^

Givet köp om man gillar Max Payne.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av acid-999:

Vet inte riktigt vad detta ska
tillföra.

Detta är lite max payne effekter med
lite farcry tänkande, utfört med dagens
standardmått på grafik och funktioner.

Är man för bortskämd ?

Nope, det är spel som Max Payne och Far Cry som satt ribban högt. Detta spel når inte upp till dessa höjder tyvärr. Bra försök men ingen höjdare.

Har alltid tyckt att Far Cry vart så otroligt tråkigt. Enbart grafik I det spelet liksom. Max Payne å andra sidan var roligare.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Står man stilla i 5 sek träffas man av en granat. Riktigt dåligt, men spelet är rätt roligt.

6/10 i betyg.

Medlem

rigtigt dålig spel när man står still träffas man av satansgrataner endå om man inte ha någon motsåndare i närheten heller dom har kansk granat kastare? och granaten kanske hamnar 5 meter bort andra sidan 2 bilar/lådor eller what ever men man får endå feta skadat ett skit spel som inte ens borde nå till butiks hyllorna ingen spel glädje alls

Medlem

Får inte något av demona att fungera..

*EDIT* Efter att ha uppdaterat drivarna till 91.33 så fungerar det utmärkt förutom att musen inte fungerar så bra. Men det flyter på helt otroligt i 1280x1024 med allt på max ingame. Grymt snyggt oxå!

1
Skriv svar