Sony sänker priset på Playstation 2

Robot
Medlem
Sony sänker priset på Playstation 2

B-b-b-billigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skägg.
10 Chambers

Bara de släpper #God of War II någon gång...


signatur
Medlem

men! Jag som köpte PS2 slim + Guitar Hero + Buzz + tillbehör för 3100:- dhaaa...men men, gör som spiken väntar på god of war två samt det japanska ganster spelet, (kommer ej ihåg namnet på det)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skägg.
10 Chambers

Guitar Hero blir att inhandla när tvåan kommer, och två guror... 150 spänn eller nåt. Huga.


signatur
Flakmonkey

sen kommer final fantasy xii i höst också ^^ Kingdom Hearts 2 likaså... en hel del mumsigt till PS2 faktiskt

Inaktiv

Kanske skulle ta och köpa ett. Så jag kan testa spelet som jag har köpt till det


signatur

Bättre sent än aldrig!

Skägg.
10 Chambers

Kingdoms Hearts, har sneglat lite på det... det verkar syrat. Vore det inte FF i grunden skulle jag köpa det direkt... fast det kanske är befriat från random encounters. Trist dock att det inte är turbaserade strider.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Kingdoms Hearts, har sneglat lite på det... det verkar syrat. Vore det inte FF i grunden skulle jag köpa det direkt... fast det kanske är befriat från random encounters. Trist dock att det inte är turbaserade strider.

enda FF i spelet är ett par gammla karaktärer som har små roller här och där precis som disney figurerna. spelmotorn liknar mer den i secret of mana, och inga random encounters heller


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av redmac:

gör som spiken väntar på god of war två samt det japanska ganster spelet, (kommer ej ihåg namnet på det)

Är det Yakuza du menar?

Började ändå bli dags att skaffa en ny PS2, så det är helbra att dom sänker priset.

1
Skriv svar