Rosa Playstation 2 snart i en butik nära dig

Robot
Rosa Playstation 2 snart i en butik nära dig
Medlem
Rosa Playstation 2 snart i en butik nära dig

Gaystation 2

När får man se limegrön då ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

fy fan vad ful....

Medlem

Neat! Den skulle göra sig fint bredvid min my little pony samling. Haha, nevars, men det är soft med fler färger så man kan göra konsolen en del av inredningen. Nu kanske inte majoriteten av Playstationägarna har rosa möbler men ändå.

Medlem

*gasp* giv....


signatur

osv.

Inaktiv

hmm.. varför? ..så nära releasen för PS3'an ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Flakmonkey
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hmm.. varför? ..så nära releasen för PS3'an ?

Förmodligen för att Playstation 2 fortfarande säljer bäst av alla stationära konsoler. Och de som köper PS3 tidigt har antagligen redan en Playstation 2 så risken att PS2 snor PS3-kunder är nog inte så stor ändå

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hmm.. varför? ..så nära releasen för PS3'an ?

Förmodligen för att Playstation 2 fortfarande säljer bäst av alla stationära konsoler. Och de som köper PS3 tidigt har antagligen redan en Playstation 2 så risken att PS2 snor PS3-kunder är nog inte så stor ändå

true true, men jag skulle inte skaffa mig en "Gaystation X" när man sitter och budgeterar för en PS3'a iallafall.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Grattis vilket jävla sexisitskt hån att släppa en rosa playstation för tjejer. Man behöver väl inte skylta med det i alla fall...
Lite pengar lär de väl tjäna på det i alla fall...

Tror dock de hade tjänat mer på att lansera en "barn"-version, också någon i glättig färg gärna i paket med något gulligt spel för att mota upp konkurrensen från WII (och Gamecube idagsläget). Tror det är smart att ha två konsoller på marknaden med olika inriktning, de kan fortsätta göra pusellspel osv till playstation 2 medan de nya "feta" titlarna släpps till ps3.

Medlem
Skrivet av Grimmy-:

Grattis vilket jävla sexisitskt hån att släppa en rosa playstation för tjejer. Man behöver väl inte skylta med det i alla fall...

Varför är det Sexistisk? de flesta tjejer gillar ju rosa, finns kill som gillar rosa också.
Två av mina tjejkopmisar blev helt extatiska när jag vssade dom den här. Plus att jag tycker den är rätt så läcker.

Inaktiv

Asså, varför!? Nära ps3 releasen? vore kanske bättre å visa ps3 i olika färger? Visst det kanske finns folk som tycker den är läcker/sexig ( ) men måste säga att det är onödigt..

Skägg.
10 Chambers

Nintendo DS i rosa säljer visst som smör, så direkt märkligt är det inte.


signatur
Medlem

Det är bra. Man ska kunna se på färg vilket kön det tillhör. Blå - pojkar, rosa - flickor. Självklart! Precis som i reklamen. Pojkar är aktiva, flickor är passiva. Pojkar ska köpa bilar, flickor ska köpa smink. Pojkar ska tjäna pengar, flickor ska också tjäna pengar men inte lika mycket.
Någon måtta får det vara på samhället. Rättning i ledet, flickor!

</ironi>


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Den var ju cool

Visst, och alla killar som har rosa kulor på sina glassar är gay.

Medlem

hah va ere för fel me rosa, de e manligt också, inte bara för tjejer och wannabe ''tjejer''

fast orange skulle vara skönare

Medlem

limegrön skulle dock vara grymmast.

Medlem

Vadå för tjejer, rosa är snyggaste färgen ju! Om jag hade haft råd hade jag köpt en Rosa ps2 också!

Medlem

eller korallblå


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av Grimmy-:

Grattis vilket jävla sexisitskt hån att släppa en rosa playstation för tjejer.

Var står det att den är till för tjejer?

Just det. I FZ-artikeln. Inte i pressmeddelandet. Skall vi kanske ta och hoppa på nyhetsskribenten för att han är sexistig, som drar slutsatsen att en rosa konsoll är menad för tjejer?

Medlem

*beställer fem ex*


signatur
Flakmonkey
Skrivet av slartibartfast:

Var står det att den är till för tjejer?

Just det. I FZ-artikeln. Inte i pressmeddelandet. Skall vi kanske ta och hoppa på nyhetsskribenten för att han är sexistig, som drar slutsatsen att en rosa konsoll är menad för tjejer?

Ja hoppa på mig, jag känner mig lite ensam

Medlem

inget emot rosa men det där måste vara det fulaste jag nånsin sett inom konsolvärlden, dom valde ju helt klart fel rosa. Ser ut som en liten gris eller nåt :S

Skrivet av Nosnos:

Ja hoppa på mig, jag känner mig lite ensam

Det var en retorisk fråga.

Medlem

Så där då har man förbokat en. =D

Medlem

Paris Hilton Edition !

Inaktiv

Jag tycker, såsom vissa andra i denna tråd, också att det är riktigt hånfullt att släppa en PS2 i färgen rosa. Svart och silver är neutrala färger och därför helt ok- men könsbestämda färger ska de ge Fan i!

(eller är jag och mina kritiska vänner de som ska ge våra fördomar en funderare?)
..dessutom kanske det inte finns någon skada i att de som vill ha en PS2:a i rosa, också ska kunna köpa en sådan.

Skrivet av BlackBurn:

Paris Hilton Edition !

Nope ..den är helt i Krom & Latex och lanseras inte förens 2007!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Är det inte lite bajsnödigt att dra upp könsdebbaten när en rosa tvspelskonsoll dyker upp?

Medlem

Fan jävla skit. Jag sitter och väntar på en bajsbrun ps2a fortfarande =/

12
Skriv svar