Spelsommar?

Medlem
Spelsommar?

Det är någonting man har funderat över i sommar vart alla roliga spel har tagit vägen, Då under flera sommrar har det kommit härliga spel så man kan sitta under regniga dagar (även soliga också men det vill man inte direkt säga) och spela. Men så har det inte blivit detta år, Inga roliga spel som man har kunnat köpa till sin fina Shuttle som skriker ut att den behöver några nya spel i sig.

#Blizzard var duktiga med det när dom lanserade #Diablo II då kom det ut mitt på sommaren och då var dock hela sommaren förstörd för att man visste att man inte skulle gå ut och om man gjorde det så var det mera för att köpa mera Cola till Dödadet. Förra året hade både #Broken Sword 4 och spelet #Prey som Sommardödare men i år verkar det inte komma något som gjorde att man höll sig på sin plats framför datorn. Nästan lite läskigt när man tänker på det (vilket jag inte gör för det skulle bara vara dumt) Men det kanske något som har kommit på det där att släppa spel på sommaren är som att släppa lös glassbarer mitt i vintern?

Hoppas att nästa sommar bjuder på finfina spel och en sol som synes lite mer än vad den gjorde denna sommaren. Det var allt denna gång och Som Bengt Alsterlind brukade säga i Hajk "Chip o Hej!"

"Jag ger dig min morgon.. jag ger dig min dag"

#blogg

Medlem
Spelsommar?

Håller med, sommaren har varit riktigt tom för nya PC spel. Jag har hållt mig upptagen med Supreme Commander och Company of Heroes, men i höst blir det allt spela av.

Medlem

Hehe mjo hösten kommer att bli en dyr historia

1
Skriv svar