Command & Conquer 3 filmat

Medlem
Command & Conquer 3 filmat

Jag tipsa med


signatur

Nämen!

Medlem

Wieee Sverige e en blue zone ^^. Men aah det ser juh ganska coolt ut :).

Medlem

*dräggel*
Dock blir det nog till att införskaffa en ny dator innan man kan lira spelet! suck... det är ju dyrt!


signatur

8)

Medlem

Härligt och se! Gamla herdliga musiken från Command & Conquer 1 också, nostalgi! Gillar den apokalyptiska sättet på grafiken också.

Medlem

Verkar helt klart intressant, eftersom jag har dom tidigare spelen så är ju det här givet också

Edit: @Charstone: Håller med dig, var tvungen att dra upp ljudet lite extra för att njuta av musiken

Medlem

Thihi Jo det ser ju mycket bättre ut "in-action" än på bilder må jag säga, fick lite nostalgi rysningar när jag såg introt till trailern Mys att höra den rösten "Welcome back Commander"


signatur

Nämen!

Medlem

SOm många andra skrivit såg det riktigt bra ut. Kan kanske bli bra trots EA:s förmåga att förstöra spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Byggnadsanimationerna när det förstördes såg lite konstiga ut.

Medlem

Var inte mycket till gameplay men jag ser helt klart fram emot TW. Alltid haft Tiberium-serien som favorit.

Man kan ju alltid hoppas att det blir tävlingsvänligt mm också, ett Battle.net liknande system hade varit kanon :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Tyckte dom animationerna såg bra ut EA kanske har bättrat på sig? Men har helvetet verkligen frysit till is?


signatur

Nämen!

Inaktiv

Ser coolt ut. Lite besviken på att spelet ser så "grått" ut. Hade gillat det mer om spelet var lite mer cartoonish i en bra balans. Lite som föregångaren, fast i 3D. Ser jävligt krävande ut också...


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Såg bra ut, förutom när tanksen kom körandes över dynerna. De gick ganska långsamt, men de "flög" lite grand efter dynen som om de åkte fort.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

aja sverige och norden var "blåa" så vi bör väl inte vara oroliga...
kul om man börjat sin räd där bara.

Medlem

Skulle väl tro att CnC3 bygger på samma men uppiffad Generals motor. Kan antagligen förklara byggnadsanimationerna.:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Nej den bygger på Slaget Om Midgård 2 motorn en modifierad version ;P

Medlem

Som om jag inte minns helt fel bygger på en mod av Generalsgrafikmotorn


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

nice nice nice! Tiberium wars motorn e Sage motorn som finns i generals och i BFme spelen i varierande versioner.
Generals kan man ibland se som testat för Sage motorn och sen vidareutvecklade dem motorn för Bfme serien och så har dem fixat på den ännu mer för C&C 3.

Tycker spelet verkar härligt, bara längtar till games convention leipzig då dem ska visa upp Nod också peace through power, peace through power!

Hoppas att dem satsar på Story och game play lika mkt som grafiken så kommer det nog slå generals med hästlängder i känsla.

Inaktiv

Ser inte speciellt snyggt eller kul ut, men får väl vänta tills riktiga spelet kommer innan jag dömer ut det.

Medlem

såg inte hyper speciellt ut det där ne ... ful animation när byggnaderna bombades dessutom. Harvestern såg riktigt dum ut, speciellt som den rörde sig.

1
Skriv svar