Nytt forum hos FZ: Battlefield 2142!

Inaktiv
Nytt forum hos FZ: Battlefield 2142!

"knappast saknad av någon då en låg forumaktiviteten drivit FZ till beslutet."
Spellcheck? höhö *petig*

Låter ganska nice skulle inte skadat om de satsat på samma grafik som Bf:Bad company verkar ska få men ja, det var ju inte fult precis

Medlem

Känns inte så nödvändigt, för alla har samma åsikt som mig, tycker jag

Hoppas på ett ET:QW forum också.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Känns inte så nödvändigt, för alla har samma åsikt som mig, tycker jag

Hoppas på ett ET:QW forum också.

Allt i sinom tid och behov.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Om nån gav mig en ny dator skulle jag lätta köpa det :).

Medlem

Varför inte helt enkelt slå ihop alla forumsektioner till en gemensam för Battlefield-serien?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Varför inte helt enkelt slå ihop alla forumsektioner till en gemensam för Battlefield-serien?

skulle bli rörit om man gjorde det

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Gullefjun:

Varför inte helt enkelt slå ihop alla forumsektioner till en gemensam för Battlefield-serien?

skulle bli rörit om man gjorde det

Jag håller inte med, ska man göra ett för varje UT, eller varje Quake spel ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

finns ju för flera olika quake jue


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

trodde inte FZ startade forum för spel som inte släppts ännu..


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Lite småtrist att de gamla "sköna" spelen åker ut nu och istället kommer det in ett nytt, helt ointressant lir. Men jag förstår er ju ändå... Har ju ingen praktisk betydelse.


signatur

...men vad vet jag?

Inaktiv

Hmmm... med tanke på den inte så jättehöga aktiviteten i några av forumen så undrar man om det inte vore idé att ha färre avdelningar med lite mer generella kategorier (utan skilda forum för olika spel). Har ni haft några funderingar kring detta?

Medlem

Trodde dom flesta?! inte gillade BF Serien efter att EA och DICE gjorde ett sånt jätte bra arbete med BF2.. Glömde ju säga att Bf1942 är ett toppen spel så dra inte in de

Detta spel intresserar iaf inte mig ett skit. Men forumt är ju inte bara för mig så kanske kan bli 100 trådar där i om några år (4-5) och kan nästan lova att 98.7388% kommer handla om problem.

1
Skriv svar