Nya dumpar från Untold Legends: Dark Kingdom

Robot
Medlem
Nya dumpar från Untold Legends: Dark Kingdom

Sett klart snyggare PS2 spel. Nu är iofs aldrig första generationens spel speciellt imponernade, men detta ser klart mycket sämre ut än de flesta Xbox360/xbox och PS2 spel. Synd att Sony alltid ska göra det så jobbigt att utveckla spel till sina enheter.. Undra hur lång tid det kommer ta före utvecklarna har lärt sig vad de kan göra med maskinen? Så vi börjar få titlar som verkligen ser ut att vara nex-gen

Iofs så får de gärna vänta tills dess att jag har råd att köpa en PS3a


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Flakmonkey

Vad har du lirat på för dopad PS2 egentligen om det ser ut sådär?

Medlem

Ja.. LocSin du måste ha haft nån annan PS2 än mig!! Har aldrig spelat så snygga ps2 spel. Det såg ju bra ut, förresten så är det urkorkad o uttala sig om stillbilder. För även det snyggaste spelet i världen kan se för jävligt ut i en stillbild. Vänta med dina domar tills du sett spelen/spelet i rörelse...Sen får vi se..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag vill också ha röd-gelé-rumsvridande-effekt när jag svingar vapen :<

Medlem

tror folk behöver damma av sina gamla Ps2or och spela lite, för folk verkar ha tappat greppet lite hur det igentligen ser ut

Medlem

Precis... folk håller på bli otroligt bortskämda med grafik... Så dem glömmer bort hur bra egentligen Ps2, Xbox, GC spelen egentligen såg ut. Det är samma sak med t.ex BF2, många snacka om att BF1942 var snyggare, men alla som spelat 1942 senaste tiden vet att det är fult som stryk jämfört med BF2!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Inte tycker jag detta är så mycket snyggare än tex God of War.. Kanske är dåliga bilder och ni sett andra som är bättre?

Självklart ser spel bättre ut i rörelse, det är så uppenbart att jag inte trodde det var nödvändigt att säga det.. Det jag med mitt uttalande ville säga var att dessa bilder (inte sett några andra från spelet) inte alls såg det minsta imponerande ut och eftersom jag inte sett eller spelat spelet "irl" så fällde jag min kommentar i ljuset av vad jag än så länge har sett, dvs tre stycken ganska fula bilder.

Någon dom har jag inte gett, fäller aldrig "fullständiga" dommar över spel före jag åtminstonde sett dem och helst spelat dem, det var en åsikt om att det inte så så snyggt ut, ta den som det och inte mer.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Designmässigt finns det säker ps2-spel som är snyggare men tekniskt sett så finns det iallfall inget som har så hög upplösning på texturer av naturliga skäl...

1
Skriv svar