Nytt Battlefield-spel för PS3 och Xbox 360?

Robot
Nytt Battlefield-spel för PS3 och Xbox 360?
Inaktiv
Nytt Battlefield-spel för PS3 och Xbox 360?

Inge vidare bra namn


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ja är det där ingame screens så blir det nog ett köp. Ser ganska bra ut faktiskt men svårt att säga än så länge.

Medlem

Lär inte vara ingame screens.


signatur
Medlem

Mjölka mjölka mjölka!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Mja, det ser ju onekligen bra ut... grafikmässigt


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Hahahaha trolig grafik...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Det är ingame grafik... har fått det bekräftat...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Oh my sweet jesus ! Kolla vad snyggt !

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Det är ingame grafik... har fått det bekräftat...

Klart att det är ingame, ser ju inte särskillt imponerande ut. Fattar inte varför alla oh-my-god'ar detta direkt. Mina åsikter:

Bild 1: Enda anledningen att den bilden ser någorlunda hygglig ut är depth-of-field effekten.

Bild 2: schysst texturarbete på ansiktena men i övrigt ser det ju ut att vara ganska kantiga modeller.

Bild 3: Farbröderna ser ju lätt efterblivna ut. Titta på fingrarna på gossen med mössan. Stiligt.... not. Bakgrunden är ju ganska softad men ser ut att vara ganska platt.

Och jag vet att grafiken inte är allt i ett spel, men eftersom den länkade tråden mest innehåller "Wow amazing graphics" så var det det jag kommenterade.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

Tänk när Battlefield 3 kommer!

Inaktiv

Resident Emil, bra där! lol


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Påminer en del om Crysis-bilderna som kom först.

Och som Ymer säjer, tänk när BF 3 kommer... om 4-5 år

Inaktiv

Jaså, bara ingame? Det var ju Killzone 2 också


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Hmm... så DICE sweden gör både detta och 2142?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Påminer en del om Crysis-bilderna som kom först.

Och som Ymer säjer, tänk när BF 3 kommer... om 4-5 år

Kommer säkert till våren.

Medlem
Skrivet av Panimala:
Skrivet av Mabec:

Påminer en del om Crysis-bilderna som kom först.

Och som Ymer säjer, tänk när BF 3 kommer... om 4-5 år

Kommer säkert till våren.

Jepp under titeln Battlefield 2007


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Det är ingame grafik... har fått det bekräftat...

Skulle vilja veta vad du har för insidekälla som springer runt och bekräftar saker

Inaktiv
Skrivet av Resident Emil:
Skrivet av HaZe303:

Det är ingame grafik... har fått det bekräftat...

Klart att det är ingame, ser ju inte särskillt imponerande ut. Fattar inte varför alla oh-my-god'ar detta direkt. Mina åsikter:

Bild 1: Enda anledningen att den bilden ser någorlunda hygglig ut är depth-of-field effekten.

Bild 2: schysst texturarbete på ansiktena men i övrigt ser det ju ut att vara ganska kantiga modeller.

Bild 3: Farbröderna ser ju lätt efterblivna ut. Titta på fingrarna på gossen med mössan. Stiligt.... not. Bakgrunden är ju ganska softad men ser ut att vara ganska platt.

Och jag vet att grafiken inte är allt i ett spel, men eftersom den länkade tråden mest innehåller "Wow amazing graphics" så var det det jag kommenterade.

Du kan ju visa några snyggare bilder?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:
Skrivet av Resident Emil:
Skrivet av HaZe303:

Det är ingame grafik... har fått det bekräftat...

Klart att det är ingame, ser ju inte särskillt imponerande ut. Fattar inte varför alla oh-my-god'ar detta direkt. Mina åsikter:

Bild 1: Enda anledningen att den bilden ser någorlunda hygglig ut är depth-of-field effekten.

Bild 2: schysst texturarbete på ansiktena men i övrigt ser det ju ut att vara ganska kantiga modeller.

Bild 3: Farbröderna ser ju lätt efterblivna ut. Titta på fingrarna på gossen med mössan. Stiligt.... not. Bakgrunden är ju ganska softad men ser ut att vara ganska platt.

Och jag vet att grafiken inte är allt i ett spel, men eftersom den länkade tråden mest innehåller "Wow amazing graphics" så var det det jag kommenterade.

Du kan ju visa några snyggare bilder?

öhh snyggare bilder än detta på något annat spel? Är ju inte direkt svårt haha *insert random game* som kommer samtidigt som detta om 2 år

Inaktiv

Blev sjukt glad men när jag sen kom på att det bara var till PS3 och Xbox 360 så blev jag ledsen.. måste ju släppas till PC! Ett Battlefield hör hemma hos PC!


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Skrivet av Resident Emil:
Skrivet av HaZe303:

Det är ingame grafik... har fått det bekräftat...

Klart att det är ingame, ser ju inte särskillt imponerande ut. Fattar inte varför alla oh-my-god'ar detta direkt. Mina åsikter:

Bild 1: Enda anledningen att den bilden ser någorlunda hygglig ut är depth-of-field effekten.

Bild 2: schysst texturarbete på ansiktena men i övrigt ser det ju ut att vara ganska kantiga modeller.

Bild 3: Farbröderna ser ju lätt efterblivna ut. Titta på fingrarna på gossen med mössan. Stiligt.... not. Bakgrunden är ju ganska softad men ser ut att vara ganska platt.

Och jag vet att grafiken inte är allt i ett spel, men eftersom den länkade tråden mest innehåller "Wow amazing graphics" så var det det jag kommenterade.

I vilken värld lever du i? Måste erkänna att jag blev imponerad av bilderna. De är i klass med crysis om inte bättre. Med det menas att grafiken är långt ifrån fult. men det är väl en smaksak. Kom med ett spel som är snyggare då....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Är det bara jag som inte är imponerad av bilderna?, Ah, tydligen inte :]

Och för er som vill se något snyggare, se på UT2007, bilder som kom fram ganska långt bak i tiden.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Så kommer PS3- och Xbox 360-spelare att kunna lira tillsammans?

En förklaring till varför detta inte kommer till PC skulle vara intressant. Tycker det är dumt att splitta upp Battlefield communitet så här. Kan förstå att inte alla plattformar skulle klara vissa spel, men detta borde fungera på en PC också.

Medlem

Jag var rätt imponerad iaf, hade önskat det kom till PC också men det lär aldrig bli av.

Skrivet av snyft:

Du kan ju visa några snyggare bilder?

Nu tänker jag absolut inte hålla med Emils whinande, men "visa några snyggare bilder" är enligt min mening ett urfånigt argument.

Bara för att något är det snyggaste så behöver man inte tycka att det är snyggt.

Medlem

Är det detta som ska vara compatibelt via nätet med bf2142 enl härsägen?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av Notumforce:

Är det detta som ska vara compatibelt via nätet med bf2142 enl härsägen?

Ok, vad säger "härsägen" mera ?, verkar ju inte vara riktigt samma typ utav spel? ..dvs..år 2142 kontra 2006-7 ? och inte riktigt samma grafik..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar