Gothic 3 visar upp sig

Robot
Medlem
Gothic 3 visar upp sig

Usch vad man ser fram emot det här spelet. Jag tänker till och med importera det på tyska, så jag äntligen får lite användning av tyska kursen.

Inaktiv

Verkar vara helt okej! Ska testas...


signatur

God coded the world in six days

Medlem
Skrivet av Manko:

Usch vad man ser fram emot det här spelet. Jag tänker till och med importera det på tyska, så jag äntligen får lite användning av tyska kursen.

nein nein...du kommer att ångra dig som f-n, har sett rambo2 på tyska. Tyska passar bara som nassar i ww2 spel, aldrig annars.

Inaktiv

designen är snodd fron oblivion fast grafiken är bättre på oblivion och jag tror att oblivion också är bättre rent spelmässigt

Inaktiv
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Manko:

Usch vad man ser fram emot det här spelet. Jag tänker till och med importera det på tyska, så jag äntligen får lite användning av tyska kursen.

nein nein...du kommer att ångra dig som f-n, har sett rambo2 på tyska. Tyska passar bara som nassar i ww2 spel, aldrig annars.

Idiot, repliker levererade på tyska låter inte hälften så kliché som dom engelska. Därimot betackar jag mig för dålig dubbning och usla röstskådespelare.
Tyska 4DS!

Medlem
Skrivet av patrik92:

designen är snodd fron oblivion fast grafiken är bättre på oblivion och jag tror att oblivion också är bättre rent spelmässigt

Ehm, designen snodd? Gothic spelen har ju sett likadana ut sen 2001.

Gothic
Gothic II
Gothic III

Storyn äger, har spelat igenom Gothic 2 5ggr. Om 3:an är de minsta likt 1:an och 2:an så kan Oblivion slänga sig i väggen.

1
Skriv svar