Command & Conquer 3 - en ny bild

Robot
Medlem
Command & Conquer 3 - en ny bild

Äntligen en "äkta" bild som inte är taget från sidan.

Ser bra ut


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

En hel nyhetsartikel för EN bild?

Medlem

Såg faktisikt helt okej ut nu


signatur

Nämen!

Inaktiv

Nu såg Tiberiumet inte så konstigt ut, från orginal vinkeln.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Gillar inte att allt som lyser skall blooma, bara för att visa snygga effekter. btw, ser lite konstigt ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Nu såg Tiberiumet inte så konstigt ut, från orginal vinkeln.

Dom har ändrat tiberiumet för att det blev så mycket klagomål.

Men alltså.. Är det inte lite väl mycket brunt? Dom verkar ju ha snott färgschemat från quake

Medlem
Skrivet av Raid25:

En hel nyhetsartikel för EN bild?

Ja hur ska vi annars få veta om den?

/ LordDaimos

Medlem

Jag avskyr verkligen färg temat.. så tråkigt...

Medlem
Skrivet av Detrol:

Jag avskyr verkligen färg temat.. så tråkigt...

Som andra har sagt, hoppas att det är från samma bana. Dom kanske bara har ett fåtal testbanor som de sedan släpper bilder från. Annars är det som ni säger riktigt tråkigt om det ser ut så i hela spelet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

jag gillar färg temat....nu börjar det se ut som ett riktigt spel...glad att dom sopat den tecknade grafiken....
ser juh bra ut nu...fattas bara djungelbanor med äcklig spygrön färg som bloomar sig över hela skärmen....håhåhå hå hå

http://www.gamershell.com/pc/command_conquer_3_tiberium_wars/...

haha...har dom bara kapat en killes huve och klistrat dit det på en jätterobot.....för det där skulle inte funka irl..armarna är för långt ifrån varandra...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Om några veckor är Gamesconvention och då ska de tydligen spela en livematch i multiplayer, someone better post a video of this!

Och ja, fotsoldaterna ser helt värdelösa ut :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Jag gillar inte heller riktigt vad dom gjort med färgerna. Tycker att färgbalansen var riktigt bra i C&C TS. Varför inte behålla dom? Blir bara trist när dom gör det grått och allvarligt.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Antar att infanteriet har servo suits inte body armor. Dvs han styr armarma med motorer, därför behöver de inte bara proportionella över huvudtaget. Men jo huvudet skulle vara större så skulle det se tusen gånger bättre ut


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Vill folk verkligen spela såna här RTS fortfarande?
Nu har jag inte läst varje artikel om det här spelet, men jag tycker fler borde gå Relic's väg och föra genren vidare och inte bara på det grafiska planet.

Medlem

Supreme Commander kommer få det här spelet att framstå som ett amatörprojekt.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

MFC
Medlem

snorsnyggt.. och lär konkurrera med andra prylar om innehållet i min plånbok


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Fifty:

Supreme Commander kommer få det här spelet att framstå som ett amatörprojekt.

werd

Medlem
Skrivet av Fifty:

Supreme Commander kommer få det här spelet att framstå som ett amatörprojekt.

Indeed


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det är kvalitet arbete men inte särskilt tilltalande.

Inaktiv

Vakttornen ser alldeles för klena ut...

Medlem

Löjligt att fjanta med infanteriet ... hade varit mycket coolare om man försökt få till gubbarna som de såg ut i Tiberian sun istället ... high-tech men fortförande trovärdiga soldater. I Tiberian sun var de som bekant gjorda i paint.

Medlem

Tycker paletten ser trevlig ut, skön stämning.

Skrivet av Fifty:

Supreme Commander kommer få det här spelet att framstå som ett amatörprojekt.

Nej.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

det ser för mycket ut som Tiberian Sun... hade föredragit en oldschool look i stil med första C&C

Medlem
Skrivet av Gagoff:

det ser för mycket ut som Tiberian Sun... hade föredragit en oldschool look i stil med första C&C

Jao, men passar inte in i storyline.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Gillar inte att allt som lyser skall blooma, bara för att visa snygga effekter. btw, ser lite konstigt ut.

Håller med som fan... Överanvändandet av Bloom och HDR är precis lika fånigt och ser precis lika fel ut som överanvändandet av lensflares för några år sen.

Båda effekterna kan användas med måtta och bidra till förbättring av grafiken, men istället skall man kladda på med så mycket som möjligt radioaktivt skimmer bara för att det är en relativt ny teknik. Bläh.

1
Skriv svar