Harvest beta

Medlem
Harvest beta

Jag har haft den stora äran att förhandstesta betan av #7448, så jag har hunnit prova det ett tag nu, längre än jag tänkte faktiskt... vilket är ett mycket gott tecken Versionen på Swedish Game Awards hade helt klart potential och behövde bli snyggare, mer varierat och mer balanserat. Men utan för dens skull bli så mycket mer komplext, för enkelheten var den stora charmen. På den lilla stund jag har lagt ner på det att döma så uppfylls det mesta. Betan avslöjar förstås inte alla fiender och miljöer, och balansen är också svår att avgöra. En välkommen feature är möjligheten att ställa in hastigheten på spelet (inspirerat av #Defcon?). En annan feature jag önskar ha är att lätt ta screenshots

Men hur som helst är det ett klart beroende framkallande spel, och jag ser framför mig ett community där man får jämföra poäng och framför allt formationer!

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Harvest beta

Haha oj, ja det har vi glömt bort
Det var meningen att det skulle finnas en screenshot-knapp i GUI:t, men tills dess får du nöja dig med F11

Medlem

Vad man börjar längta nu till att få testa, maffig bas det var på bilden förresten!

Medlem

Skall testa demot... ser kul ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar