Battlefield 2142 filmat

Robot
Medlem
Battlefield 2142 filmat

Laddade ner den förut från Gamespot, riktigt bra faktiskt!

Medlem

Den på Gamespot är 120mb (HD) - samma film? Mystiskt...

FZ krånglar som vanligt, inte en chans att man kommer åt filer här längre... kanske borde börja köra med man måste vara inloggad för att tanka? Bör ju finnas rätt mkt folk från utlandet, kan jag tänka, som drar här ifrån.

Inaktiv

Det var ju kul sålänge det varade.. men jag kan inte ladda ner från fz längre.

Medlem

Jo, faktiskt första filmen som väcker lite intresse hos mig. Fortfarande skeptisk dock... BF2 är för buggigt och patchandet har gått för dåligt. Känns fel att köpa mer spel i serien när utvecklarna gör så bara.

Hade dom dragit alla nya features och förbättringar från BF2142 versionen av spelet till BF2, så som menyer å buggfixar... ja, då hade jag slängt mina pengar efter 2142 utan att ha några som helst invändningar.

Medlem

Jo, håller med Flet. Men först ska vi slavjobba lite åt dem... (beta testa)

Medlem

Hopplöst att tanka den just nu tyvärr...

Får väl avvakta.

Redaktör

Filarkivet är gammalt och slitet. Därför kan det vara segt, särskilt när många stora och populära filer anländer samtidigt. Vår kodare arbetar för fullt på ett nytt, ni får stå ut under tiden.


signatur
Medlem

Grym video. Vill ha 2142 nuuuu!!!


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Enemy Territory: Quake Wars känns mer lovande än detta
id Software har ju typ nämt diskret under en presentation att de tagit element från battlefieldserien och gjort dem bättre... typ förändrat logiska saker som att elitsoldater kan springa väldigt långt, fysikmotorn, ingen distansdimma, mera fokuserade strider etc
sånt är ju värt, har alltid tyckt att det varit så jobbigt att jaga striden i battlefield... som aldrig funnits en frontlinje...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Oh, så mycket whine på ett och samma ställe. Trodde knappt det var möjligt. Detta måste jag länka till Kiwi WTF!? ;D

Inaktiv

Jag Beta testar BF2142 nu och kan säga att det va mycket bättre än va jag hadde förväntat mig.

Vist har den buggar då det är bara en Beta men själva Game play delen är så härlig att jag föredrar BF2142 Betan iställer för BF2 1.3

Testa iaf Demot när det kommer, det är roligare än vad det ser ut på film ^^

Medlem

Gillar man Bf2 i stort men saknar en front är det bara att ladda hem Project reality. Detta är modden som gjort att jag fortsatt spela BF2.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv

Fan va synd.. Blir bara nekad när jag försöker tanka filmen härifrån. Hoppas ni fixar det nån gång i år FZ.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Ser tufft ut, orkar kanske bry mig när det släpps


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2142/media.html
där kan man ladda ner hos Gamespot och de har sagt att den ska läggas upp på BF2142.se

MFC
Medlem

Betyg : 1 av 5

Motiv : Fixa så man kan ladda ner


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Fick ner rullen till slut - efter si så där 50 försök.. Ser jäkligt tufft ut. Det tycks vara en hel del som hyser lite agg mot hur EA har skött BF2 och därför har lite bojkottingkänslor inför 2142. Jag tror dock att det är mest snack från eran sida, för när spelet väl släpps kommer eran speltarm att suga efter spelet så att ni ändå inte kan motstå det. För faktum är ju att det är ett jäkligt grymt spel - med eller utan buggar.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Såg riktigt nice ut, bara de får till ett gameplay som är snabbare, jämnare, rejält färre buggar och ta bort de gigantiska banorna så man slipper använda 80% av tiden till att leta efter lite action så vete sjutton vad man skall välja.
:up::up::up::up:

Medlem

Skugga på osynlig sniper?

Medlem

Mabec: var väl hans gear/vapen. Kanske inte ingår i cammon. :-?

Gick fint att få ner här btw, och visst, det såg mkt bättre ut nu.

Medlem

Drar ner HD-versionen från GameSpot istället, för som vanligt så är alla 100 connections på FTP:n upptagna. Stämmer ju rätt så bra att man får det man betalar för. Sen så har man ju också mer gnällrätt när något väl går fel..

Medlem

Tja, kom in i betan, måste bero på att jag tillhör begåvningseliten ^^

citat:"#2 Zarkow - 2006-08-16 kl 13:53 -
Alla vet ju att begåvningseliten är de som prenumererar på Fileplanet *host* så det blir nog jättebra underlag för beta-rapporter detta." slutcitat.
Och mannen säger att han aldrig hoppar på folk.

Bittermandel någon?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Var lite nyfiken, har inte direkt något att göra ikväll, och hade lite slantar över så jag signade upp för betan idag utan att titta omkring lite först på forum. Visade sig ju såklart att alla platser var tagna för den här omgången, så jag får vänta till någon gång i framtiden stod det när de hade fått mina pengar Hade gärna fått den informationen innan.

Nu några timmar senare har de ju satt ut en notis om "pre-registration is closed".

Medlem

Vilket gnäll på filarkivet då, tankar ner filmen i 600kB/s, och då tankar jag en annan fil från arkivet i 560kB/s samtidigt. Inga problem här

Medlem

vågar inte ladda ner filmen, man måste säkert betala för den.. Ea ea ea.. suck..

Medlem

Jaja, när man får kontakt är den kanon... vad hände med FZ's mirror server som fanns förut?

Inaktiv

:up::down::up::down::up::down::up: :evil:

Inaktiv

Måste faktist också klaga lite... kan inte tanka den ;/ buhu


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

brukar funka om man tar spara som...

Annars såg det väl rätt ok ut.. inge grafisk genombrott..
kan vara kul...

12
Skriv svar