Armed Assault framflyttat

Robot
Medlem
Armed Assault framflyttat

Hmm... ja hade EA varit deras utgivare så hade det ju aldrig blivit framflyttat!! Det ska man ju vara tacksam för, eller ska man??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

o jag som tolkade rubriken på swe att spelet skulle komma ut tidigare , snacka om att ha stor besvikelse..

Medlem

Jag som tyckte att väntan var lång och plågsam nog som den var...


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

"Extreme realism..." Gäsp. Är det nå kul då?

Medlem

Attan att det blev försenat, men det gör inget så länge det verkligen kommer. OPF rockar fett! (och dom nya screenshotsen såg kanon ut)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kebabfavorit med den inställningen, förmodligen inte. Annars prova Operation Flashpoin, Armed Assaults föregångare. Något gammalt men fortfarande riktigt grymt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av kebabfavorit:

Är det nå kul då?

Det beror på vad man tycker.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem
Skrivet av Marek Spanel:

There are two reasons for ArmA delay. Firstly we failed to negotiate in time with a big global publisher so we're preparing separate territorial releases along with Idea Games, which is more demanding thing in a lot of aspects. The second reason is in a developement itself: we were countinuously deciding to improve the game and engine above original plans, we focused more on graphic aspects and AI. These, albeit beneficial changes for the game, showed on the developement schedule..

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=19300

2 till bilder

http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=9105&img=...

http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=9105&img=...

Medlem
Skrivet av kebabfavorit:

"Extreme realism..." Gäsp.

Extremt tråkig attityd du har. Faktum är ett det finns extremt få spel idag som försöker komma ens i närheten av realism. OFP var ett, Red Orchestra ett annat, etc.
Majoriteten av PC-spelarna verkar vilja ha lättsmält superhjältesmörja som Medal of Honor.

Nä heja Bohemia som gör olinjära spel med både djup och känsla. OFP är mer moddat än tom. Half-Life pga att det är så modulbaserat och att det är lätt och smidigt att göra uppdrag.
Att Armed Assault och senare Game 2 (det engentliga OFP2) bygger vidare på den traditionen är jag övertygad om.
Ser fram emot otaliga timmar av taktik och strid i terräng där man har total frihet i Armed Assault, precis som i OFP.

Att det tar några månader av extra arbete för att bli perfekt kan jag leva med

Medlem

Dah, ArmA var ju till för att man skulle ha något att göra tills OFP2 skulle komma ut.

Medlem

Problemet är bara om BIS fortsätter att feja på spelet medans marknadsavdelningen letar utgivare, det kan ju lätt bli så att de hela tiden lägger i saker som kräver helt nya buggtester mm.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar